Employer Branding 100%

The Masterclass for Professionals & Practitioners

SIBIU

25 septembrie 2020
09.00 – 18.00

Hotel Continental Forum Sibiu

Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator
– curs susținut de Doru Șupeală

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Acest program educațional este destinat în primul rând practicienilor din Employer Branding, profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații. În același timp, programul oferă informație de valoare și instrumente practice pentru antreprenorii care dețin întreprinderi mici și mijlocii, dar și pentru managerii din organizații medii și mari, care conduc echipe sau departamente.

Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Conceptul

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură. Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de aplicații practice, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă. Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.

Acest masterclass și Cartea despre Employer Branding, care va apărea la finele anului 2020, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor, un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale. Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală colaborează în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu unele dintre cele mai puternice companii din România, clasate an de an în Catalyst Top of Best Employers, dar și cu o serie de companii IT din Cluj, București, Brașov sau Iași.

Iată evaluările câtorva dintre participanții la acest Masterclass din Iași, în luna ianuarie 2020

Structura cursului

Acestea sunt testimonialele participanților la Employer Branding Masterclass de la câteva dintre edițiile anterioare:

Ce trebuie să știi

Durata, locul și formatul

Workshop interactiv și practic cu durata de o zi, Vineri 25 Septembrie 2020, între orele 09.00 – 18.00, Hotel Continental Forum Sibiu.

Grupa

Minim 15 cursanți, maxim 20 de cursanți.

Limba de comunicare

Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.

Cost de participare

600 de lei

Costul include apă, cafea, ceai, snacks. Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare. Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 5 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs.

Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului. Pentru grupuri de 3 sau mai multe persoane din aceeași organizație, solicitați o ofertă personalizată trimițând un e-mail la info@scoalaspor.ro.

Parteneri

Acest eveniment este organizat de Școala SPOR în parteneriat cu companiile de consultanță în HR și recrutare VitalHR și Aventurine România.

Burse

Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti taxa de curs.

Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 Septembrie 2020, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR

Condiții de securitate sanitară

Numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar speakerul la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice stării de alertă/urgență.

Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Sala de curs are grup sanitar dedicat și două căi de acces exclusive, din holul clădirii și din exterior, participanții au acces liber spre terasa din exterior, direct din sala de curs. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.

 
Condiții legale speciale

În condițiile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, la o altă locație, corespunzătoare cerințelor legale sau la o dată ulterioară, imediat ce restricțiile sau interdicțiile vor fi ridicate.

Cine livrează acest curs

Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și pregătește ”Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în 2020 la o editură de prestigiu din România.

La Școala SPOR, Doru Șupeală susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.

Programele Educaționale ale Școlii SPOR

A pragmatic approach to identifying, analysing, quantifying and managing risks and opportunities by Peter Leeson, Culture and Transformation Consultant.
Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising susținut de Mihai BONCA, CEO BrandArchitects.
Masterclass pentru antreprenori, profesioniști și practicieni din HR și Marketing
Un nou model de workshop, care oferă inițierea în domeniul Data Protection pentru toți cei interesați de o carieră în sectorul legalității și securității prelucrării datelor.
Tabără de Creativitate și Inovație, un experiment rar și o experiență unică de evadare din rutină și explorare profundă în lumea imaginației.
A micro-MBA for HR professionals. Internationally accredited certification programme, developed in partnership with the University of Suffolk – delivered by Professor Andrew Taylor – Senior Lecturer at Staffordshire University.
Credem că, în România, avem urgentă nevoie de un nou model de leadership, bazat pe empatie, modestie, pricepere, exemplu personal, disponibilitate și responsabilitate pe termen lung. Explorăm acest model împreună.
Scrierea textelor memorabile și a sloganurilor cu impact este simultan o știință și o artă care combină o mulțime de alte discipline, imaginație, plăcerea jocului, pragmatism și umor.
Asigurarea Calității Produselor Software este un element strategic tot mai important în relația pe termen lung dintre producătorii de software și clienții lor.
De la definiție la strategie, de la roluri la tactici de abordare, de la nevoie la metodologii care să ajute implementarea și, nu în ultimă instanță, de la motivație la rafinamentul proceselor de gândire.
Succesul în afaceri nu vine din noroc sau întâmplare, ci din planificare.

Creștem Lideri. Creștem Liberi

info(at)scoalaspor(punct)ro

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed