Programe Educaționale

Cuvinte care conving: The Copywriter’s Mindset

Florin Dumitrescu

Lingvistică + semiotică + psiho-sociologie + antropologie. Bonus: umor.

Creative Copywriting

Un curs despre mentalitatea copywriterului și mintea sa creativă, care prilejuiește o călătorie fascinantă și educativă în lingvistică, semiotică, psihologie, sociologie și antropologie, totul condimentat cu mult umor.

Cui se adresează

Cursul se adresează în primul rând profesioniștilor și practicienilor din marketing și comunicare, dar este extrem de folositor oricui dorește să înțeleagă fundamentele procesului creativ în copywriting și apoi să producă și să publice conținut original și eficient în comunicarea publică.

Conceptul

În cursul său ”Cuvinte care conving”, Florin Dumitrescu explică și exemplifică elementele esențiale ale gândirii creative aplicate în copywriting.

Florin formulează o metodă de lucru care pleacă de la nevoile de bază ale comunicării de brand (awareness și memorabilitate), pentru a găsi aplicabilitate în toate formele de discurs de comunicare comercială.

Cursul lui Florin Dumitrescu este un mix de lingvistică, semiotică și cercetare psiho-sociologică, sintetizat și formatat pentru nevoile oamenilor pasionați din marketing și publicitate.

O zi plină de învățare, exercițiu, interacțiune și experimentare, într-un spațiu sigur și confortabil rezervat exclusiv pentru acest eveniment.

Acest eveniment educațional este dedicat unui grup restrâns de participanți: grupa va avea maxim 20 de cursanți.

Structura cursului

Iată câteva dintre elementele din conținutul cursului:

  1. Arbitrar şi motivat în naming
  2. Relaţia brandname-slogan: primul pas spre brand awareness
  3. Funcțiile limbii (Jakobson) în copywriting
  4. Grila FCB aplicată la copywriting
  5. Memorabilitatea: GRP-urile creierului
  6. Retorica brevilocvenţei: tropii de bază
  7. Dublul (multiplul) sens. Ambiguitatea
  8. Metaforă și metonimie, propriu și figurat, ancoraj și relevanță
  9. Argumentaţie vs story – cum scrii ca să captivezi și să convertești
  10. Pragmatica mesajului publicitar

 

Bonus! Lucruri care nu se spun și nu se învață oficial în agenții:

  1. De ce nu e bine să lucrăm cu „reciclate” şi „refuzate”
  2. De ce e mai importantă selling idea decât povestea (drama)
  3. Problema umorului: de ce scriu copywriterii români „cu poantă”? În ce măsură umorul vinde?
  4. De ce nu le plac creativilor „mascotele”? De ce le plac, totuși, consumatorilor (și fac bine brandurilor)?

Programul include și două pauze de cafea și relaxare, plus pauză de prânz. Pauza de prânz durează 60-90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Ce trebuie să știi
  • Minimum 15 cursanți, maximum 20 de cursanți.
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
  • Costul cursului va fi comunicat la momentul programării exacte a evenimentului. Școala SPOR va acorda burse 100% subvenționate pentru cel puțin doi participanți. În cazul în care ești interesat(ă) de acest program, te rugăm să te preînscrii, fără a avea orice altă obligație. Ne vei ajuta astfel să știm care este nivelul de interes și să acordăm prioritate organizării cursului în localitatea ta.
  • Pentru orice întrebare aveți despre acest program, scrieți la info@scoalaspor.ro
Cine livrează acest curs

Creative Copywriting

Florin Dumitrescu a intrat în lumea comunicării și publicității în 1996, când a început primul său contract cu o agenție de advertising din București.

A lucrat în agenții multinaționale și independente de publicitate (copywriter, creative director, strategist) și branding (brand rhetorics director, web writer), pentru conturi din aproape toate categoriile de produse și servicii; și, în ultimii ani, în televiziuni (copywriter de promo, creative director, strategist).

Doctor în socio-antropologie și master în lingvistică, Florin predă actualmente un curs de antropologie a consumului la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, la Facultatea de Filologie din Brașov și un curs de Effective Copywriting la Institutul de Marketing din București.

În paralel, Florin este pasionat de muzică și scrie versuri pentru cântece. Este autorul textelor din celebrele piese ale formației Sarmalele Reci: Prostia la putere, Șpriț de vară, Nicu Ceaușescu președinte, Violeta, Ana are mere Țara te vrea prost, Telefonul nu mai sună, Gașca de la bloc.

Școala SPOR

Celelalte Programe Educaționale

Explorăm actualitatea mediului de business, tendințele cele mai importante și analizăm împreună transformarea continuă a conceptului de leadership.
Comunitate profesională care susține și promovează practici inovatoare și sănătoase pentru dezvoltarea organizațiilor, organizând evenimente informale de învățare și socializare. Dacă vrei să fii un game changer în HR, te așteptăm să te alături comunității noastre!
CMC a fost creat ca un hub de learning și conlucrare „pe bune”, din care toți să tragem cele mai bune foloase, în moduri elocvente și prietenoase. Evenimentul e gândit sub forma unor întâlniri lunare cu caracter informal dedicat specialiștilor și pasionaților din toate domeniile aflate sub marea umbrelă a Marketingului.
Doru Șupeală
Conferințe publice, educație informală și interactivă. Creștem Lideri. Construim Viitor. Aducem în fața publicului personalități excepționale, lideri autentici cu idei valoroase și experiențe interesante, împărtășite prin dezbatere și interacțiune.
Costin Dămășaru
În parteneriat cu șapte companii IT cu prestigiu și bună reputație, dezvoltăm și integrăm profesional cei mai buni oameni ai următoarei generații de ingineri software din România.
Vlad Ionescu
Workshop de Creativitate și Inovație focalizat pe Business și crearea de valoare economică nouă. Ideal pentru antreprenori, manageri și lideri de echipe, în organizațiile care înțeleg contribuția strategică a creativității.
Doru Șupeală
O zi de workshop care oferă o abordare sintetică a Calității în Software. Structura teoretică a cursului este dublată de o serie consistentă de exerciții și studii de caz.
Monica Chiș
Product Management la nivel avansat, pentru profesioniști și practicieni. Gândire strategică, exerciții practice și structuri de lucru, elemente tactice avansate, roluri, tactici și metodologii eficiente în dezvoltarea de produs.
Andrei Adam
2025 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.