Copywriting & Storytelling
Copywriting & Storytelling
Tabără de patru zile în paradisul de la Breb. Învățăm despre Inovație în Business și Creativitate în Marketing, cu trei mentori extraordinari și alături de 20 de profesioniști participanți la tabără.
Dacă ai înțeles că viitorul personal depinde de cât de creativ ești, câtă imaginație ai, câte idei noi poți să propui și câtă inovație poți să generezi, înseamnă că ne vedem la Fabrica de Idei de la Breb.
Poți fi antreprenor, manager, profesionist din vânzări, relații cu clienții, resurse umane, finanțe, logistică, marketing, cercetare – dezvoltare sau orice alt domeniu, ori doar student sau proaspăt absolvent, locul tău este aici dacă ești interesat de inovație, creativitate, business și marketing.
Schimbarea și evoluția au devenit componente esențiale și obligatorii ale vieții noastre, bătălia pentru audiență, piață și clienți este tot mai dură și complicată, iar ideile originale și extraordinare pot compensa lipsa unor bugete foarte generoase.
Inovația continuă este rezultatul binemeritat al creativității, iar creativitatea este capacitatea exersată conștient de a produce idei noi, originale, utile și valoroase. Despre asta e vorba la Fabrica de Idei de la Breb: cum producem idei noi, din care să putem construi inovație, valoare și succes.
Învățăm despre Inovație în Business și Creativitate în Marketing, cu trei mentori extraordinari, profesioniști cu experiență și expertiză în aria lor de activitate: Mihai Bonca, Bogdan Bob Rădulescu și Doru Șupeală.
Obiectivul acestei Tabere este să ofere participanților modele, metode și instrumente de creativitate și inovație pe care să le poată exersa, adapta și aplica practic în situațiile specifice activității lor profesionale.
Cursurile și interacțiunile din tabără vor da participanților oportunitatea de a își (re)descoperi și a pune în valoare imaginația, inventivitatea, umorul, libertatea de gândire, dar și empatia, capacitatea de colaborare, simplitatea, umanitatea și modestia.
Dincolo de experiența educațională, participanții vor descoperi bogăția culturală a unuia dintre rarele sate românești în care cultura tradițională se păstrează nealterată.
Plecăm din oraș, ne decuplăm de la presiunea și stresul mediului uzual și dăm frâu liber propriei imaginații. Ne întâlnim în una dintre cele mai frumoase zone naturale a țării, un spațiu care conservă în mod autentic civilizația arhaică rurală, cu simplitatea, profunzimea și bogăția de sensuri și valori a culturii tradiționale, pentru a descoperi oameni, idei și principii noi de lucru.
Copywriting & Storytelling
Sorin Psatta, deși este licențiat în psihologie, a fost lector la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București timp de 25 de ani unde a predat comportamentul consumatorului, campanii în publicitate și metode de cercetare în publicitate. Are o experiență de peste 20 de ani în publicitate, lucrând în cadrul agenției Graffiti BBDO.
În cadrul agenției, s-a ocupat de cercetare, iar mai apoi de strategie. Între 2002 și 2008 a îndeplinit funcția de Director al Departamentului de Strategie și Cercetare al agenției. În 2003 a urmat un curs de Senior Account Planning la Universitatea BBDO, de la Sitges, Spania, iar din 2009 este director de comunicare integrată al întregului grup BBDO România.
În 2008, primește primul premiu Effie acordat vreodată unei persoane fizice din România, urmat, un an mai târziu, de două premii Ad’Or pentru campania „Nu lăsa copilul educat de televizor” a Consiliului Național al Audiovizualului (CNA). În primele 16 ediții ale Festivalului Effie primește peste 70 de premii. În 2011 i se acordă Premiul de excelență în publicitate și marketing de către IAA.
A lucrat cu o mulțime de companii și mărci, printre care: Pepsi Cola, Wella, Wrigley, Daewoo, Kodak, Elite, Tampax, UPSA, Tuborg, Bayer, Gallina Blanca, Connex, Prigat, Nova Brasilia, Campofrio, Romtelecom, Dacia-Renault, Cosmorom, British Council, Whiskas, Snickers, Scandia, HAT.
Bogdan Bob Rădulescu este actor, antreprenor, lider civic și cetățean activ, mai ales în cauzele comunitare, ecologice și umanitare. Este un povestitor remarcabil, are o imaginație incredibilă și o creativitate debordantă.
Bob este un as al improvizației și un creator de istorii și personaje legendare: Haurențiu și Jancsi (”Războiul de 100 de ani”) sunt cele două avataruri ale sale faimoase în mediul online.
Este autor sau participant în mai multe proiecte artistice multimedia: Epic Show, Just Push Play, Mircea Bravo și un lider de opinie cu audiență uriașă în rețelele sociale.
În evenimentele educaționale de la Școala SPOR, Bob dezvăluie tehnicile și principiile sale creative, pune accent pe imaginație, curaj, umor și bucuria jocului și propune exerciții de improvizație și storytelling.
Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019).
Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers.
Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.
Doru Șupeală este Managing Director al Școlii SPOR, consultant de strategie, business și marketing pentru mai multe companii și CEO al firmei de consultanță Playmaker.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat două cărți de Marketing și Management (”Employer Branding 100%” – Editura Curtea veche, 2021 și ”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și semnează articole de analiză în revistele Today Software Magazine, Dimeon Magazine și fwdBV.
La Școala SPOR, Doru Șupeală susține programele educaționale de employer branding, leadership și inovație, dar și experimentele de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |