25 iulie 2020
09.00 – 18.00
The Office Cluj – Sala A
Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator
– curs susținut de Doru Șupeală
Acest program educațional este destinat în primul rând practicienilor din Employer Branding, profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații. În același timp, programul oferă informație de valoare și instrumente practice pentru antreprenorii care dețin întreprinderi mici și mijlocii, dar și pentru managerii din organizații medii și mari, care conduc echipe sau departamente.
Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.
Cursul combină teoria și practica, în egală măsură. Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de aplicații practice, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă. Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.
Acest masterclass și Cartea despre Employer Branding, care va apărea la finele anului 2020, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor, un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale. Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală colaborează în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu unele dintre cele mai puternice companii din România, clasate an de an în Catalyst Top of Best Employers, dar și cu o serie de companii IT din Cluj, București, Brașov sau Iași.
Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Workshop interactiv și practic de o zi, Sâmbătă 25 iulie 2020, între orele 09.00 – 18.00, la Sala A de conferințe din complexul The Office, Bulevardul 21 Decembrie nr. 77.
Minim 15 cursanți, maxim 20 de cursanți.
Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
750 de lei
(include cafea, ceai, apă, snacks).
Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare. Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 5 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs.
Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului. Pentru grupuri de 3 sau mai multe persoane din aceeași organizație, solicitați o ofertă personalizată trimițând un e-mail la info@scoalaspor.ro.
Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti taxa de curs.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 iulie 2020, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR.
Sala de curs are o suprafață de 93 metri pătrați, ia numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar speakerul la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice stării de alertă/urgență.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Sala de curs are grup sanitar dedicat și două căi de acces exclusive, din holul clădirii și din exterior, participanții au acces liber spre terasa din exterior, direct din sala de curs. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.
Recomandăm parcarea auto exterioară a clădirii The Office (intrarea se face în stânga clădirii, alegeți bariera de la nivelul parterului, nu intrarea la subsol) – acces contra cost pentru vizitatori, cost 3 lei pe oră în zilele de lucru și 1 leu pe oră în weekend, automatele de plată sunt poziționate la toate ieșirile clădirii.
În condițiile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, la o altă locație, corespunzătoare cerințelor legale sau la o dată ulterioară, imediat ce restricțiile sau interdicțiile vor fi ridicate.
Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și pregătește ”Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în 2020 la o editură de prestigiu din România.
La Școala SPOR, Doru Șupeală susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |