Employer Branding 100%

The Masterclass for Professionals & Practitioners

BUCUREȘTI

21 februarie 2020
09.00 – 18.00

Hotel Cișmigiu Sala Blănari

Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator
– curs susținut de Doru Șupeală

Cui se adresează

Acest program educațional este destinat în primul rând practicienilor din Employer Branding, profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații. În același timp, programul oferă informație de valoare și instrumente practice pentru antreprenorii care dețin întreprinderi mici și mijlocii, dar și pentru managerii din organizații medii și mari, care conduc echipe sau departamente.

Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Conceptul

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură. Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de aplicații practice, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă. Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.

Acest masterclass și Cartea despre Employer Branding, care va apărea la finele anului 2020, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor, un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale. Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală colaborează în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu unele dintre cele mai puternice companii din România, clasate an de an în Catalyst Top of Best Employers, dar și cu o serie de companii IT din Cluj, București, Brașov sau Iași.

Iată evaluările câtorva dintre participanții la acest Masterclass din Iași, în luna ianuarie 2020

Structura cursului

Acestea sunt testimonialele participanților la Employer Branding Masterclass de la câteva dintre edițiile anterioare:

Ce trebuie să știi

Durata, locul și formatul

Workshop interactiv și practic cu durata de o zi, Vineri 21 Februarie 2020, între orele 09.00 – 18.00, Hotel Cișmigiu București – Sala Blănari – Bulevardul Regina Elisabeta Nr. 38.
Parcare: hotelul dispune de parcare subterană, tarif 6 lei/oră.

Pentru detalii despre spațiul care găzduiește cursul Click Aici.

Grupa

Minim 15 cursanți, maxim 25 de cursanți.

Trei locuri la Masterclass sunt oferite de Școala SPOR, ca bursă subvenționată 100%, pentru tineri profesioniști, absolvenți sau studenți.

Limba de comunicare

Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.

Cost de participare

Early booking – 750 de lei
(include cafea, ceai, apă, snacks).

Pentru grupuri de 3 sau mai multe persoane din aceeași organizație, solicitați o ofertă personalizată trimițând un e-mail la info@scoalaspor.ro.

Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare.

Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 48 de ore înainte de eveniment că nu ajunge la curs și nu dorește programarea la o sesiune ulterioară a aceluiași curs.

Burse

Școala SPOR acordă trei burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți și profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti taxa de curs.

Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la doru@scoalaspor.ro până la data de 31 ianuarie 2020, menționând localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR.

Cine livrează acest curs
Doru Șupeală

Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și pregătește ”Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în 2020 la o editură de prestigiu din România.

La Școala SPOR, Doru Șupeală susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.

Programele Educaționale ale Școlii SPOR

Conferințe publice, educație informală și interactivă. Creștem Lideri. Construim Viitor. Aducem în fața publicului personalități excepționale, lideri autentici cu idei valoroase și experiențe interesante, împărtășite prin dezbatere și interacțiune.
Costin Dămășaru
Masterclass pentru antreprenori, top și middle manageri, profesioniști și practicieni din HR și Marketing. Conținut puternic actualizat după 4 ani de consultanță în employer branding și 18 luni de în proiectul Hacking Work.
Doru Șupeală
Product Management la nivel avansat, pentru profesioniști și practicieni. Gândire strategică, exerciții practice și structuri de lucru, elemente tactice avansate, roluri, tactici și metodologii eficiente în dezvoltarea de produs.
Andrei Adam
Un nou model de workshop, care oferă inițierea în domeniul Data Protection pentru toți cei interesați de o carieră în sectorul legalității și securității prelucrării datelor.
Tudor Galoș
A micro-MBA for HR professionals. Internationally accredited certification programme, developed in partnership with the University of Suffolk – delivered by Professor Andrew Taylor – Senior Lecturer at Staffordshire University.
Andrew Taylor
Primii pași corecți în Product Management: cum să devii un Business Analyst sau Product Owner de succes.
Andrei Adam
Tabără de Creativitate și Inovație, un experiment rar și o experiență unică de evadare din rutină și explorare profundă în lumea imaginației.
George Bonea
Workshop de Creativitate și Inovație focalizat pe Business și crearea de valoare economică nouă. Ideal pentru antreprenori, manageri și lideri de echipe, în organizațiile care înțeleg contribuția strategică a creativității.
Doru Șupeală
A pragmatic approach to identifying, analysing, quantifying and managing risks and opportunities by Peter Leeson, Culture and Transformation Consultant.
Peter Leeson
Credem că, în România, avem urgentă nevoie de un nou model de leadership, bazat pe empatie, modestie, pricepere, exemplu personal, disponibilitate și responsabilitate pe termen lung. Explorăm acest model împreună.
Magor Csibi
Explorăm actualitatea mediului de business, tendințele cele mai importante și analizăm împreună transformarea continuă a conceptului de leadership.
O zi de workshop care oferă o abordare sintetică a Calității în Software. Structura teoretică a cursului este dublată de o serie consistentă de exerciții și studii de caz.
Monica Chiș
Succesul în afaceri nu vine din noroc sau întâmplare, ci din planificare. Două zile de training intensiv și interactiv care formează liderii facilitatori ai unui viitor durabil pentru echipele și organizațiile lor. Business Strategy.
Florin Șomodi
Workshop pentru profesioniști și practicieni. Grupați în trei echipe, analizăm, (re)construim și comunicăm Brandul de Angajator pentru organizații reale sau fictive alese de participanți. Metoda 5D: Discover – Design – Develop – Deliver + Differentiate.
Doru Șupeală
A micro-MBA for HR professionals. Internationally accredited certification programme, developed in partnership with the University of Suffolk – delivered by Professor Andrew Taylor – Senior Lecturer at Staffordshire University.
Andrew Taylor
Un curs despre mentalitatea copywriterului și mintea sa creativă, care prilejuiește o călătorie fascinantă și educativă în lingvistică, semiotică, psihologie, sociologie și antropologie, totul condimentat cu mult umor.
Florin Dumitrescu
În parteneriat cu șapte companii IT cu prestigiu și bună reputație, dezvoltăm și integrăm profesional cei mai buni oameni ai următoarei generații de ingineri software din România.
Vlad Ionescu
Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising susținut de Mihai BONCA, CEO BrandArchitects.
Mihai Bonca
CMC a fost creat ca un hub de learning și conlucrare „pe bune”, din care toți să tragem cele mai bune foloase, în moduri elocvente și prietenoase. Evenimentul e gândit sub forma unor întâlniri lunare cu caracter informal dedicat specialiștilor și pasionaților din toate domeniile aflate sub marea umbrelă a Marketingului.
Doru Șupeală
Comunitate profesională care susține și promovează practici inovatoare și sănătoase pentru dezvoltarea organizațiilor, organizând evenimente informale de învățare și socializare. Dacă vrei să fii un game changer în HR, te așteptăm să te alături comunității noastre!
Două zile de workshop care asigură o abordare strategică, integrală și integrată a Calității în Software. Obținerea calităţii unui produs software nu se realizează numai prin testare, ci orientarea spre calitate este necesară încă din fazele inițiale de definire a proiectului.
Monica Chiș
2024 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.