17 & 18 septembrie 2020
09.00 – 18.00
Terasa Hotelului Sunny Hill
Strada Făgetului 31A, Cluj-Napoca
De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață
– Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising susținut de Mihai BONCA, CEO BrandArchitects
Acest Masterclass de Brand Management se adresează tuturor profesioniștilor și antreprenorilor activi care doresc să asimileze sau să actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de marketing și gestionare a brandurilor: specialiști și manageri experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional. Două zile de învățare, interacțiune și experimentare, în condiții maxime de confort și siguranță sanitară, în aer liber, pe o terasă acoperită și protejată de vânt, cu sistem de încălzire la nevoie,într-un spațiu rezervat exclusiv pentru acest eveniment.
Un eveniment dedicat unui grup restrâns de participanți: grupa va avea maxim 19 cursanți.
Învățați să construiți branduri puternice înțelegând și aplicând procesele, filosofia, principiile, tacticile și practicile ale unor mărci de top mondiale sau naționale, din categoria “best in class”. Profitați de cele mai strălucite exemple de bune practici în Strategie și Execuție identificate, explorate și explicate de Mihai Bonca, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în companii multinaționale ca brand manager, director de marketing, consultant sau architect de brand.
Masterclassul de Brand Management are ca scop transmiterea și exersarea procedurilor utile în construcția unei mărci puternice și de succes și susținerea practicilor curente cu rigoare și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei. Trainingul are la bază un proces de simbioză între ADN-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile” unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită și, implicit, avantaje de business.
În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea ADN-ului unei mărci la execuția comunicării și crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.
Structura cursului urmărește două arii importante: Strategie și Execuție.
În zona de Strategie, se vor urmări: ideologia unei mărci; modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona; moduri de a segmenta piața: “Tensiuni” și “Ocazii de consum”; poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de propunerea de valoare (“Value Proposition”).
În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”: Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare; Comunicare directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.
Masterclass interactiv cu durata de două zile.
Joi 17 Septembrie 2020 și Vineri 18 Septembrie 2020, între orele 09.00 – 18.00, pe terasa acoperită și protejată cu dispozitive paravânt a Hotelului Sunny Hill – Strada Făgetului 31A, Cluj-Napoca.
Locația este închiriată exclusiv pentru acest eveniment, la eveniment participă maxim 20 de persoane.
Minimum 15 cursanți, maximum 19 cursanți.
Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
Cost total pentru ambele zile. Costul include apă, cafea, ceai, snacks.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare. Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 5 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti taxa de curs.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 Septembrie 2020, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR.
Evenimentul are loc în aer liber, pe o terasă complet acoperită, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar speakerul va avea microfon și instalație de sonorizare și va sta la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice stării de alertă/urgență. Evenimentul fiind în aer liber, purtarea măștii de protecție nu este obligatorie în timpul cursului, fiind opțiunea fiecărui participant.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Spațiul de curs are grup sanitar dedicat și două căi de acces exclusive. În zilele de desfășurare a cursului, terasa este rezervată în exclusivitate pentru acest curs, niciun alt eveniment nu este programat la respectiva locație. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.
Deplasarea din Cluj către Hotel Sunny Hill durează circa 15-20 minute și se poate face pe două căi: din Calea Turzii de la sensul giratoriu, pe strada Făgetului sau din Mănăștur, de la capătul liniei de tramvai, în sus pe Drumul Sfântul Ioan. Hotelul Sunny Hill are parcare proprie, participanții pot parca în curtea hotelului.
În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format online, în cursul lunii Octombrie 2020, într-o serie de șapte întâlniri online cu durata de 2 ore fiecare, programate în zile și ore stabilite de comun acord cu cursanții. Toate sesiunile derulate online vor fi înregistrate video-audio și vor fi puse la dispoziția participanților.
Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019).
Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers.
Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |