Branding, Marketing, Strategy
Branding, Marketing, Strategy
Două zile de învățare informală și interactivă pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din business.
Pe scurt, acest program este pentru tine, liderul care a înțeles că trebuie să facă pasul de la a fi motorul principal al afacerii, la a deveni arhitectul sistemului care o va susține în viitor. Este despre tranziția esențială de la a munci în afacerea ta, la a lucra la afacerea ta.
Orice business de succes trece prin cicluri de evoluție. La început, creșterea vine exploziv, dintr-o idee de produs sau serviciu. Apoi, este accelerată de forța de vânzări și de agilitatea de a captura oportunitățile imediate. Însă, pe termen mediu și lung, competiția se intensifică, piața se maturizează, iar singurul câștigător este cel mai bun brand, susținut de cea mai solidă strategie.
Prin acest program, învățați să dezvoltați strategii de business câștigătoare prin înțelegerea și aplicarea proceselor, filosofiei, principiilor, tacticilor și practicilor unor companii de top mondiale sau naționale, din categoria „best in class”. Profitați de cele mai relevante exemple de strategii și execuție identificate, explorate și explicate de Mihai Bonca, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în companii multinaționale ca business manager, director de marketing, consultant și strateg de business.
Acest program de Business Strategy se concentrează pe transmiterea și exersarea competențelor strategice necesare pentru construirea unei afaceri puternice care generează rezultate concrete și sustenabile. Veți învăța să susțineți deciziile strategice cu rigoare analitică și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul competitiv al companiei.
Timp de două zile intensive, vom naviga prin conceptele, instrumentele și principiile care stau la baza oricărei strategii comerciale de succes.
Branding, Marketing, Strategy
Mihai Bonca este Marketing Professor la BISM – Bucharest School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019)
Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers
Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing.
În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.
***
Doru Șupeală
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat două cărți de Marketing și Management, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate și inovație „f(i) Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi, profitabile în business.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |