Product Management
Product Management
Workshop destinat profesioniștilor cu un nivel avansat de cunoștințe despre Dezvoltarea unui Produs sau Serviciu, de orice fel, din orice industrie sau sector economic, care include sau presupune și o componentă digitală.
Acest program oferă o abordare aplicată, pragmatică și profesionistă în care componenta teoretică este ilustrată și exersată intensiv prin aplicații și exerciții individuale și de grup. Curs teoretic și atelier practic susținut de Andrei Adam, Senior Product Manager.
Vei învăța și exersa atât strategie de produs, cât și dezvoltarea unor acțiuni tactice concrete care împlinesc viziunea strategică: ”Strategy without tactics is the slowest route to victory. Tactics without strategy is the noise before defeat.” – Sun Tzu, The Art of War
Acest workshop este destinat tuturor celor care activează deja ca Product Owner, Business Analyst, Product Manager, Project Manager, au un rol de sales, customer service sau marketing în relație directă cu clientela sau pur și simplu creează ori dezvoltă un produs sau un serviciu destinat unei categorii de cumpărători.
Workshopul te va ajuta să înțelegi în profunzime și să profesezi managementul unui produs sau serviciu, fie că ești activ profesional în acest domeniu și vrei să crești în carieră în această profesie, fie că urmărești doar aprofundarea cunoștințelor și atingerea unei viziuni mature și complete, fiind interesat de business în general.
Este nevoie de o anumită mentalitate și o cantitate echitabilă de disciplină pentru a putea aborda în mod corespunzător provocările ciclului de viață al dezvoltării produsului.
Depășirea limitelor personale, fie autoimpuse, fie stabilite ca atare de mediul de afaceri, poate necesita un efort uriaș.
”Mie ce-mi iese?”, te vei întreba.
Această întrebare va rămâne mereu activă în adâncul subconștientului, pentru că este firesc să urmărim întotdeauna tot ceea ce ne servește cel mai bine interesului individual.
Prin urmare, schimbarea ar trebui să vină din noi înșine, altfel nu va fi durabilă. În această nouă eră a Agilității, trebuie să ne concentrăm asupra dezvoltării și creșeterii individuale, pentru a atinge cea mai bună versiune a propriei persoane, permițându-ne, astfel, să construim durabil și să obținem rezultate solide.
Ciclul de viață al unui produs și procesul de dezvoltare a produsului se pot derula mult mai eficient prin îmbunătățirea nivelului de cunoștințe și expertiză al managerului de produs.
Atenția specială a acestui program este focalizată pe calitatea interacțiunilor dintre managerul de produs și toți colaboratorii săi, părți interesate de produs (clienți, furnizori, colaboratori, finanțatori, chiar și competitori).
Un element strategic al workshopului este învățarea modului de gestionare a produsului dincolo de latura tactică de zi cu zi a acestuia. Ținta este de a dobândi o înțelegere practică de mare anvergură a rolurilor, responsabilităților și oportunităților de acțiune specifice tuturor funcțiilor implicate direct în dezvoltarea produsului.
Cursanții vor depăși granițele rolului de product manager și vor explora zona de strategie, devenind astfel un partener ideal cu mentalitate și anvergură pentru business, perfect capabil să înțeleagă și să treacă rapid prin mai multe ipostaze: de la analist de business la consultant, de la project manager la team leader și din nou la postura de manager al produsului.
Scopul acestui atelier este de a declanșa în fiecare participant un proces sănătos de schimbare și evoluție individuală, cu un impact pozitiv asupra realizărilor profesionale prin dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personale.
Acest program îmbină teoria și practica, punând accent pe aplicarea concretă a cunoștințelor și exerciții. Cunoștințele teoretice despre Product Management sunt dublate de aplicații, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă.
Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și documentare.
Workshopul oferă oportunitatea unei abordări mature, complexe și complete a managementului de produs, prin înțelegerea profundă și exersarea interacțiunilor fundamentale cu clientela și utilizatorii, dar și a diverselor ipostaze și roluri esențiale în ciclul de viață complet al produsului.
Dobândești cunoștințe aprofundate și corect sintetizate, expertiză prin interacțiune și experiență prin exerciții individuale și metode colaborative. Crești nivelul de conștientizare, implicare, eficacitate și eficiență pe care îl ai acum în profesia ta.
Cele mai importante capitole:
Vom aborda și următoarele subiecte:
Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Product Management
Andrei Adam este Senior Product Manager și are o experiență bogată în dezvoltarea de produse și servicii, acumulată în companii și industrii dintre cele mai diverse (Accenture – payments, PaddyPowerBetfair – gambling, hipMenu – food delivery, 3 Pillar Global – pharma, education). Cariera în industria IT i-a fost precedată de o perioadă de 10 ani cu roluri în industria bancară (BT, ABN AMRO, BRD).
Tranziționând către IT după un deceniu de banking, Andrei Adam a fost pe rând Business Analyst, Product Owner, apoi Product Manager, dezvoltând produse digitale globale în diverse industrii și sectoare economice, pentru companii ca Accenture, PaddyPowerBetfair sau 3PillarGlobal. În prezent, Andrei coordonează echipe de Business Analysts în mai multe proiecte de dezvoltare a unor produse digitale.
A publicat o carte cu caracter introductiv în lumea dezvoltării de produs, a publicat două cărți cu povești în versuri pentru copii, este pasionat de product management, de scris și fotografie. La Școala SPOR, Andrei Adam susține programele educaționale de Product Management.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |