Branding, Creativitate, Inovație
Branding, Creativitate, Inovație
Tot ce trebuie să știi ca să organizezi corect și să utilizezi profitabil funcția de Employer Branding dintr-o organizație performantă: framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator. Un eveniment educațional interactiv, susținut de Doru Șupeală.
Acest Masterclass este destinat antreprenorilor, managerilor de organizații și profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.
Este versiunea 2024 a Masterclassului de Employer Branding care a avut deja peste 50 de ediții în România și străinătate, în sesiuni publice și private. Am adăugat la conținut toate informațiile relevante din actualitatea și tendințele majore din piața muncii națională și globală, așa cum sunt ele prezentate în fiecare săptămână în newsletterele, articolele de analiză și podcasturile Hacking Work.
Obiectivul programului educațional este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.
Cursul combină teoria și practica, în egală măsură și are ca scop înțelegerea de către cursanți a complexității, anvergurii, importanței și funcționalităților specifice brandului de angajator.
Brandul de angajator reprezintă un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale.
Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de dezbateri, studii de caz și exerciții practice, individuale și de echipă.
Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.
Acest Masterclass și Cartea ”Employer Branding 100%”, publicată de Editura Curtea Veche în Septembrie 2021, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor.
Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală a colaborat în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu câteva dintre cele mai puternice companii din România, validate de piață ca Best Employer sau Employer of Choice.
Modulul 1: Conceptele de Brand și Employer Branding: viziune, obiective, funcții, impact și rezultate; Employer Value Proposition; Poziționare și Diferențiere; Employer of Choice și celelalte alternative de poziționare strategică;
Modulul 2: Mixul de Marketing pentru Employer Branding – cei 12 parametri strategici care definesc brandul de angajator și declinările lor.
Modulul 3: Strategic KPIs – monitorizarea parametrilor esențiali care definesc eficiența Brandului de angajator; Funcția comercială a Managementului Resurselor Umane: Employee Funnel și Employee Advocacy; Retenție sau Loializare?; Autenticitate și Integritate; Flexibilitate și Personalizare în programul și condițiile de lucru, dar și în Beneficii.
Modulul 4: Rolul și poziționarea funcției de Employer Branding în cadrul organizației; Brand Equity – instrumente și metode de evaluare și management al reputației de angajator. proiecte de echipă, studii de caz, dezbateri, concluzii.
Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Branding, Creativitate, Inovație
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat două cărți de Marketing și Management (”Employer Branding 100%” – Editura Curtea veche, 2021 și ”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și semnează articole de analiză în revistele Today Software Magazine, Dimeon Magazine și fwdBV.
La Școala SPOR, pe care a fondat o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate „f(i) Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.
Crede că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |