Programe Educaționale

Employer Branding 100% Masterclass: The Hacking Work upgrade

Doru Șupeală

Masterclass pentru antreprenori, manageri, profesioniști și practicieni din HR și Marketing

Branding, Creativitate, Inovație

Tot ce trebuie să știi ca să organizezi corect și să utilizezi profitabil funcția de Employer Branding dintr-o organizație performantă: framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator. Un eveniment educațional interactiv, susținut de Doru Șupeală.

Cui se adresează

Acest Masterclass este destinat antreprenorilor, managerilor de organizații și profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.

Este versiunea 2024 a  Masterclassului de Employer Branding care a avut deja peste 50 de ediții în România și străinătate, în sesiuni publice  și private. Am adăugat la conținut toate informațiile relevante din actualitatea și tendințele majore din piața muncii națională și globală, așa cum sunt ele prezentate în fiecare săptămână în newsletterele, articolele de analiză și podcasturile Hacking Work.

Obiectivul programului educațional este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Conceptul

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură și are ca scop înțelegerea de către cursanți a complexității, anvergurii, importanței și funcționalităților specifice brandului de angajator.

Brandul de angajator reprezintă un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale.

Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de dezbateri, studii de caz și exerciții practice, individuale și de echipă.

Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.

Acest Masterclass și Cartea ”Employer Branding 100%”, publicată de Editura Curtea Veche în Septembrie 2021, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor.

Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală a colaborat în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu câteva dintre cele mai puternice companii din România, validate de piață ca Best Employer sau Employer of Choice.

Structura cursului

Modulul 1: Conceptele de Brand și Employer Branding: viziune, obiective, funcții, impact și rezultate; Employer Value Proposition; Poziționare și Diferențiere; Employer of Choice și celelalte alternative de poziționare strategică;

Modulul 2: Mixul de Marketing pentru Employer Branding – cei 12 parametri strategici care definesc brandul de angajator și declinările lor.

Modulul 3: Strategic KPIs – monitorizarea parametrilor esențiali care definesc eficiența Brandului de angajator; Funcția comercială a Managementului Resurselor Umane: Employee Funnel și Employee Advocacy; Retenție sau Loializare?; Autenticitate și Integritate; Flexibilitate și Personalizare în programul și condițiile de lucru, dar și în Beneficii.

Modulul 4: Rolul și poziționarea funcției de Employer Branding în cadrul organizației; Brand Equity – instrumente și metode de evaluare și management al reputației de angajator. proiecte de echipă, studii de caz, dezbateri, concluzii.

Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Ce trebuie să știi
  • minim 15 cursanți, maxim 20 de cursanți
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1
  • Costul cursului va fi comunicat la momentul programării exacte a evenimentului. Școala SPOR va acorda burse 100% subvenționate pentru cel puțin doi participanți. În cazul în care ești interesat(ă) de acest program, te rugăm să te preînscrii, fără a avea orice altă obligație. Ne vei ajuta astfel să știm care este nivelul de interes și să acordăm prioritate organizării cursului în localitatea ta.
  • Pentru orice întrebare aveți despre acest program, scrieți la info@scoalaspor.ro
Cine livrează acest curs

Branding, Creativitate, Inovație

Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.

Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat două cărți de Marketing și Management (”Employer Branding 100%” – Editura Curtea veche, 2021 și ”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și semnează articole de analiză în revistele Today Software Magazine, Dimeon Magazine și fwdBV.

La Școala SPOR, pe care a fondat o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate „f(i)   Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.

Crede că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.

Școala SPOR

Celelalte Programe Educaționale

Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din HR susținut de Mihai BONCA, CEO BrandArchitects și Doru Șupeală, fondator Școala SPOR.
Mihai Bonca
Explorăm actualitatea mediului de business, tendințele cele mai importante și analizăm împreună transformarea continuă a conceptului de leadership.
Comunitate profesională care susține și promovează practici inovatoare și sănătoase pentru dezvoltarea organizațiilor, organizând evenimente informale de învățare și socializare. Dacă vrei să fii un game changer în HR, te așteptăm să te alături comunității noastre!
CMC a fost creat ca un hub de learning și conlucrare „pe bune”, din care toți să tragem cele mai bune foloase, în moduri elocvente și prietenoase. Evenimentul e gândit sub forma unor întâlniri lunare cu caracter informal dedicat specialiștilor și pasionaților din toate domeniile aflate sub marea umbrelă a Marketingului.
Doru Șupeală
Conferințe publice, educație informală și interactivă. Creștem Lideri. Construim Viitor. Aducem în fața publicului personalități excepționale, lideri autentici cu idei valoroase și experiențe interesante, împărtășite prin dezbatere și interacțiune.
Costin Dămășaru
În parteneriat cu șapte companii IT cu prestigiu și bună reputație, dezvoltăm și integrăm profesional cei mai buni oameni ai următoarei generații de ingineri software din România.
Vlad Ionescu
Workshop de Creativitate și Inovație focalizat pe Business și crearea de valoare economică nouă. Ideal pentru antreprenori, manageri și lideri de echipe, în organizațiile care înțeleg contribuția strategică a creativității.
Doru Șupeală
O zi de workshop care oferă o abordare sintetică a Calității în Software. Structura teoretică a cursului este dublată de o serie consistentă de exerciții și studii de caz.
Monica Chiș