Publicitate, Marketing
Publicitate, Marketing
Următoarea ediție Cluj Marketing Club Meetings va avea loc pe 24 mai 2023, începând cu ora 18.00, la ABC Incubator și este dedicată specialiștilor și pasionaților din toate domeniile aflate sub marea umbrelă a marketingului: oameni de comunicare, Social Media, PR, media, branding, seniori & juniori, strategi & creatori, deopotrivă.
CMC a fost creat ca un hub de learning și conlucrare „pe bune”, din care toți să tragem cele mai bune foloase, în moduri elocvente și prietenoase, unde vom avea șansa de a:
Evenimentul este structurat sub forma unor întâlniri lunare cu caracter informal ce includ prezentări publice, demonstrații și dezbateri relevante pentru comunitate, urmate de câte o sesiune relaxată de socializare & networking.
Evenimentul are loc în 24 mai 2023 începând cu ora 18:00 la ABC Incubator (Strada Constantin Brâncuși 55-57-59, Cluj), locație pentru care suntem recunoscători Arobs Transilvania.
În pauzele de networking și socializare, ne vor răsfăța papilele gustative batoanele Tata Vlad și bunătățile de la Gelu Covrigelu’, iar Bârlog și Cotnari ne vor ajuta să ne potolim setea.
Fotografiile evenimentului sunt realizate de Adalbert Dohotariu, iar grafica este realizată de qbd Advertising.
Intrare liberă, bazată pe înscriere. Încurajăm donațiile către cauze sociale:
Fundația World Vision este o organizație non-guvernamentală globală prezentă în aproape 100 de țări la nivel mondial, care își dedică activitatea bunăstării copilului.
”Credem că fiecare copil, indiferent de contextul social sau cultural din care provine, are dreptul la șanse egale de dezvoltare într-un mediu sigur și sănătos.”
Salvați Copiii este o organizație neguvernamentală care apără și promovează drepturile copilului în România din 1990.
”De 30 de ani dezvoltăm programe educaționale, de protecție socială și de promovare a drepturilor copiilor, dobândind o expertiză recunoscută la nivel național.”
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens, conform GDPR.
Recomandăm utilizarea transportului public sau a parcărilor publice din zonă.
Acest eveniment este organizat de SPOR – Școala pentru oameni responsabili.
Urmărește evenimentele Cluj Marketing Club pe LinkedIn, Facebook și Instagram.
Dacă dorești să participi, completează formularul de mai jos.
Mai multe informații la info@scoalaspor.ro.
Sorin Psatta
Sorin Psatta a fost lector la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București timp de 25 de ani unde a predat comportamentul consumatorului, campanii în publicitate și metode de cercetare în publicitate. Are o experiență de peste 20 de ani în publicitate, lucrând în cadrul agenției Graffiti BBDO.
În cadrul agenției, s-a ocupat de cercetare, iar mai apoi de strategie. Între 2002 și 2008 a îndeplinit funcția de Director al Departamentului de Strategie și Cercetare. În 2003 a urmat un curs de Senior Account Planning la Universitatea BBDO, de la Sitges, Spania, iar din 2009 este Director de Comunicare Integrată al întregului grup BBDO România.
În 2008, primește primul premiu Effie acordat vreodată unei persoane fizice din România, urmat, un an mai târziu, de două premii Ad’Or pentru campania „Nu lăsa copilul educat de televizor” a Consiliului Național al Audiovizualului (CNA). În primele 16 ediții ale Festivalului Effie primește peste 70 de premii. În 2011 i se acordă Premiul de excelență în publicitate și marketing de către IAA.
A lucrat cu o mulțime de companii și mărci, printre care: Pepsi Cola, Wella, Wrigley, Daewoo, Kodak, Elite, Tampax, UPSA, Tuborg, Bayer, Gallina Blanca, Connex, Prigat, Nova Brasilia, Campofrio, Romtelecom, Dacia-Renault, Cosmorom, British Council, Whiskas, Snickers, Scandia, HAT.
Andrei Adam
Andrei Adam este Senior Product Manager și are o experiență bogată în dezvoltarea de produse și servicii, acumulată în companii și industrii dintre cele mai diverse (Accenture – payments, PaddyPowerBetfair – gambling, hipMenu – food delivery, 3 Pillar Global – pharma, education). Cariera în industria IT i-a fost precedată de o perioadă de 10 ani cu roluri în industria bancară (BT, ABN AMRO, BRD).
Tranziționând către IT după un deceniu de banking, Andrei Adam a fost pe rând Business Analyst, Product Owner, apoi Product Manager, dezvoltând produse digitale globale în diverse industrii și sectoare economice, pentru companii ca Accenture, PaddyPowerBetfair sau 3PillarGlobal. În prezent, Andrei coordonează echipe de Business Analysts în mai multe proiecte de dezvoltare a unor produse digitale.
A publicat o carte cu caracter introductiv în lumea dezvoltării de produs, a publicat două cărți cu povești în versuri pentru copii, este pasionat de product management, de scris și fotografie. La Școala SPOR, Andrei Adam susține programele educaționale de Product Management.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |