Publicitate, Marketing

Cluj Marketing Club Meetings #8

Hai la următoarea ediție Cluj Marketing Club Meetings #8 să cunoști două povești de succes: Sorin Psatta (peste 20 de ani în cadrul agenției Graffiti BBDO, fost lector la FJSC) și Andrei Adam (consultant și formator pe desciplina Dezvoltării de Produse). Miercuri, 24 mai 2023, începând cu ora 18.00.
Cluj
24
 mai 2023
18:00–
22:00
ABC Incubator
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Următoarea ediție Cluj Marketing Club Meetings va avea loc pe 24 mai 2023, începând cu ora 18.00, la ABC Incubator și este dedicată specialiștilor și pasionaților din toate domeniile aflate sub marea umbrelă a marketingului: oameni de comunicare, Social Media, PR, media, branding, seniori & juniori, strategi & creatori, deopotrivă.

Conceptul

CMC a fost creat ca un hub de learning și conlucrare „pe bune”, din care toți să tragem cele mai bune foloase, în moduri elocvente și prietenoase, unde vom avea șansa de a: 

  1. Învăța din 2 povești de succes, relevante și perfect aplicate domeniului din care facem parte, prin intermediul invitaților principali – Sorin Psatta ( peste 20 de ani în cadrul agenției Graffiti BBDO, fost lector la FJSC) și Andrei Adam (consultant și formator pe desciplina Dezvoltării de Produse)
  2. Dezbate unele dintre cele mai actuale subiecte și trenduri care ne influențează activitatea de zi cu zi
  3. (mai ales) de-a ne cunoaște între noi, a ne împărtăși experiențele, de a ne provoca, de a ne extinde orizonturile și a ne cizela proiectele personale, prin puterea unei comunități talentate și deschise, în adevăratul sens al cuvântului.

 

Structura evenimentului

Evenimentul este structurat sub forma unor întâlniri lunare cu caracter informal ce includ prezentări publice, demonstrații și dezbateri relevante pentru comunitate, urmate de câte o sesiune relaxată de socializare & networking.

 

Data, locul și formatul

Evenimentul are loc în 24 mai 2023 începând cu ora 18:00 la ABC Incubator (Strada Constantin Brâncuși 55-57-59, Cluj), locație pentru care suntem recunoscători Arobs Transilvania.

În pauzele de networking și socializare, ne vor răsfăța papilele gustative batoanele Tata Vlad și bunătățile de la Gelu Covrigelu’, iar Bârlog și Cotnari ne vor ajuta să ne potolim setea.

Fotografiile evenimentului sunt realizate de Adalbert Dohotariu, iar grafica este realizată de qbd Advertising.

Cost de participare

Intrare liberă, bazată pe înscriere. Încurajăm donațiile către cauze sociale:

World Vision România

Fundația World Vision este o organizație non-guvernamentală globală prezentă în aproape 100 de țări la nivel mondial, care își dedică activitatea bunăstării copilului.

”Credem că fiecare copil, indiferent de contextul social sau cultural din care provine, are dreptul la șanse egale de dezvoltare într-un mediu sigur și sănătos.”

Salvați Copiii România

Salvați Copiii este o organizație neguvernamentală care apără și promovează drepturile copilului în România din 1990.

”De 30 de ani dezvoltăm programe educaționale, de protecție socială și de promovare a drepturilor copiilor, dobândind o expertiză recunoscută la nivel național.”

 

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens, conform GDPR.

Parcare

Recomandăm utilizarea transportului public sau a parcărilor publice din zonă.

Alte informații utile

Acest eveniment este organizat de SPOR – Școala pentru oameni responsabili.

Urmărește evenimentele Cluj Marketing Club pe LinkedIn, Facebook și Instagram.

Dacă dorești să participi, completează formularul de mai jos.

Mai multe informații la info@scoalaspor.ro.

Ce trebuie să știi
  • Intrare liberă, bazată pe înscriere. Încurajăm donațiile către cauzele sociale.
  • Maxim 80 de persoane.
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
  • Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro.
Cine sunt invitații

Sorin Psatta

Sorin Psatta a fost lector la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București timp de 25 de ani unde a predat comportamentul consumatorului, campanii în publicitate și metode de cercetare în publicitate. Are o experiență de peste 20 de ani în publicitate, lucrând în cadrul agenției Graffiti BBDO.

În cadrul agenției, s-a ocupat de cercetare, iar mai apoi de strategie. Între 2002 și 2008 a îndeplinit funcția de Director al Departamentului de Strategie și Cercetare. În 2003 a urmat un curs de Senior Account Planning la Universitatea BBDO, de la Sitges, Spania, iar din 2009 este Director de Comunicare Integrată al întregului grup BBDO România.

În 2008, primește primul premiu Effie acordat vreodată unei persoane fizice din România, urmat, un an mai târziu, de două premii Ad’Or pentru campania „Nu lăsa copilul educat de televizor” a Consiliului Național al Audiovizualului (CNA). În primele 16 ediții ale Festivalului Effie primește peste 70 de premii. În 2011 i se acordă Premiul de excelență în publicitate și marketing de către IAA.

A lucrat cu o mulțime de companii și mărci, printre care: Pepsi Cola, Wella, Wrigley, Daewoo, Kodak, Elite, Tampax, UPSA, Tuborg, Bayer, Gallina Blanca, Connex, Prigat, Nova Brasilia, Campofrio, Romtelecom, Dacia-Renault, Cosmorom, British Council, Whiskas, Snickers, Scandia, HAT.

 

Andrei Adam

Andrei Adam este Senior Product Manager și are o experiență bogată în dezvoltarea de produse și servicii, acumulată în companii și industrii dintre cele mai diverse (Accenture – payments, PaddyPowerBetfair – gambling, hipMenu – food delivery, 3 Pillar Global – pharma, education). Cariera în industria IT i-a fost precedată de o perioadă de 10 ani cu roluri în industria bancară (BT, ABN AMRO, BRD).

Tranziționând către IT după un deceniu de banking, Andrei Adam a fost pe rând Business Analyst, Product Owner, apoi Product Manager, dezvoltând produse digitale globale în diverse industrii și sectoare economice, pentru companii ca Accenture, PaddyPowerBetfair sau 3PillarGlobal. În prezent, Andrei coordonează echipe de Business Analysts în mai multe proiecte de dezvoltare a unor produse digitale.

A publicat o carte cu caracter introductiv în lumea dezvoltării de produs, a publicat două cărți cu povești în versuri pentru copii, este pasionat de product management, de scris și fotografie. La Școala SPOR, Andrei Adam susține programele educaționale de Product Management.

Rezervă-ți locul la Cluj Marketing Club Meetings #8

Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.

Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.

Școala SPOR

Celelalte evenimente programate la Școala SPOR

Niciun eveniment programat.
2024 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.