Branding, Creativitate, Inovație
Branding, Creativitate, Inovație
Acest atelier practic este destinat cu precădere practicienilor și profesioniștilor din HR și Marketing care asigură managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.
Dacă lucrezi azi sau dorești să lucrezi în viitor ca specialist sau manager de Employer Branding, această experiență practică te va ajuta să asimilezi, să aplici, să adaptezi și să exersezi instrumentele, metodele și principiile care să te ajute să obții cele mai bune rezultate în atragerea și păstrarea profesioniștilor potriviți pentru organizația ta.
Timp de două zile, participanții la workshop parcurg întregul proces specific de audit, (re)design, implementare și comunicare a brandului de angajator.
Grupați în trei echipe, cursanții lucrează practic la evaluarea și (re)construcția brandului de angajator pentru organizații reale sau fictive din economia românească, înțelegând și exersând concret regulile, metodele și etapele pe care trebuie să le urmeze în dezvoltarea propriului brand.
Workshopul oferă oportunitatea de a aplica practic și pragmatic cunoștințele, metodele și structura de lucru descrise în cartea și masterclassul ”Employer Branding 100%”.
Obiectivul workshopului este să ofere participanților atât o structură corectă și coerentă de lucru, cât și experiența completă, intensă și fascinantă de a defini, dezvolta și comunica în mod creativ identitatea de angajator a unei organizații.
Ziua 1: Discover & Design (Plus: Differentiate)
Pornim de la auditul de brand, făcut ca la carte: înțelegem și exersăm metodele de evaluare cele mai potrivite, ne structurăm parametrii de performanță și instrumentele de măsurare și identificăm atât provocările, cât și oportunitățile pentru brandul de angajator subiect al exercițiului nostru.
Apoi trecem la faza de Design: identificăm precis țintele de comunicare (Personas), apoi (re)definim identitatea, personalitatea și componentele culturale fundamentale ale organizației alese ca exemplu. În final, construim în mod inteligent și creativ o Propunere de Valoare a Angajatorului.
În tot acest proces, punem accent pe pragmatism și creativitate și urmărim obiectivele strategice ale diferențierii și loializării.
Ziua 2: Develop & Deliver (Plus: Debate & Autopsia)
În faza de Dezvoltare, identificăm metodele concrete de implementare reală și monitorizare a performanței pentru Propunerea de Valoare a Angajatorului pe care am creat-o.
Încheiem procesul de Employer Branding cu construirea strategiei de comunicare (publicuri, mesaje, canale, formate) și realizarea unei prime campanii în beneficiul brandului nostru.
Încheiem workshopul cu câteva studii de caz și, dacă participanții au disponibilitatea, cu analiza unor campanii realizate chiar de către ei, pentru angajatorii lor actuali sau anteriori.
***
Programul durează două zile și include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 60 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Atelier practic interactiv, cu durata de două zile.
Marți și Miercuri, 5 și 6 decembrie 2023, între orele 09.00 – 17.00, la sala de conferințe de la Unicredit Tower, Bd. Expozitiei nr. 1F, Etaj 1, București Sector 1
Early booking – 1500 lei. Preț întreg: 1800 lei.
Costul include apă, cafea, ceai, materiale didactice și consumabile.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).
Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 25% din costul de participare.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs.
Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Acest atelier este oferit de compania de software DevNest și este susținut de Medlife. Prietenii noștri oferă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 15 noiembrie 2023, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens, conform GDPR.
Evenimentul are loc într-un spațiu dedicat, confortabil, ventilat corespunzător și sigur din punct de vedere sanitar, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități.
Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară care sunt în vigoare la data evenimentului.
Recomandăm transportul public sau utilizarea parcării din fața clădirii.
În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic.
Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).
Branding, Creativitate, Inovație
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat două cărți de Marketing și Management (”Employer Branding 100%” – Editura Curtea veche, 2021 și ”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și semnează articole de analiză în revistele Today Software Magazine, Dimeon Magazine și fwdBV.
La Școala SPOR, pe care a fondat o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate „f(i) Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.
Crede că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |