Branding, Creativitate, Inovație
Branding, Creativitate, Inovație
Dacă ai înțeles că viitorul tău profesional și succesul personal depind de cât de creativ ești, câtă imaginație ai, câte idei noi poți să propui și câtă inovație poți să construiești, înseamnă că ne vedem la Fabrica de Idei de la Breb.
Poți fi antreprenor, manager, profesionist din vânzări, relații cu clienții, resurse umane, finanțe, logistică, marketing, cercetare – dezvoltare sau orice alt domeniu, ori doar student sau proaspăt absolvent, locul tău este aici dacă ești interesat de inovație, creativitate, business și marketing.
Schimbarea și evoluția au devenit componente esențiale și obligatorii ale vieții noastre, bătălia pentru audiență, piață și clienți este tot mai dură și complicată, iar ideile originale și extraordinare pot compensa lipsa unor bugete foarte generoase.
Inovația continuă este rezultatul binemeritat al creativității, iar creativitatea este capacitatea exersată conștient de a produce idei noi, originale, utile și valoroase. Despre asta e vorba la Fabrica de Idei de la Breb: cum producem idei noi, din care să putem construi inovație, valoare de business și succes de piață.
Învățăm despre Inovație în Business și Creativitate în Marketing și Branding, împreună cu cinci mentori extraordinari, profesioniști cu experiență și expertiză în aria lor de activitate.
Obiectivul acestei Tabere este să ofere participanților modele, metode și instrumente de creativitate și inovație pe care să le poată exersa, adapta și aplica practic în situațiile specifice activității lor profesionale.
Cursurile și interacțiunile din tabără vor da participanților oportunitatea de a își (re)descoperi și a pune în valoare imaginația, inventivitatea, umorul, libertatea de gândire, dar și empatia, capacitatea de colaborare, simplitatea, umanitatea și modestia.
Dincolo de experiența educațională, participanții vor descoperi bogăția culturală a unuia dintre rarele sate românești în care cultura tradițională se păstrează nealterată.
Plecăm din oraș, ne decuplăm de la presiunea și stresul mediului uzual și dăm frâu liber propriei imaginații. Ne întâlnim în una dintre cele mai frumoase zone naturale a țării, un spațiu care conservă în mod autentic civilizația arhaică rurală, cu simplitatea, profunzimea și bogăția de sensuri și valori a culturii tradiționale, pentru a descoperi oameni, idei și principii noi de lucru.
Ziua 1 – Joi, 18 Aprilie 2024
Ziua 4 – Duminică, 21 Aprilie 2024
Ștefan Chirițescu
Este un brașovean care s-a făcut adolescent la București, a început publicitatea la Cluj și a descoperit Iașiul în a doua decadă a vieții. Cu 23 de ani de experiență în domeniul publicității și aproximativ 5 ani dedicându-i clienților, Ștefan Chirițescu este recunoscut drept unul dintre cei mai respectați strategi din România. În prezent, este Chief Strategy Officer la McCann Worldgroup Romania.
Ștefan a gestionat clienți atât la nivel local, cât și regional, câștigând numeroase premii de eficiență și creativitate, inclusiv 38 de premii EFFIE și un Grand Effie. Expert în domeniile FMCG, telecomunicații și servicii bancare, Ștefan aduce la McCann o expertiză solidă în marketing și cercetare de piață. Este pasionat de branduri, educație și vin, reușind să îmbine aceste interese într-un mod armonios.
***
George Bonea
Pe George Bonea e posibil să-l cunoști de pe Youtube („Speaker Demotivațional”). Ori ai citit vreuna din cărțile publicate de el. Ori ai lucrat cu el (e copywriter cu ascendent în storyteller). Ori ai fost la vreunul din show-urile lui de stand-up comedy. Ori îi citești blogul (www.georgeisme.ro/). Ori îl cunoști acum.
Este autor al cărților „Miercuri 10”, „Îmi pare rău că am muncit” și „Aventuri cu Zornel în Lumea Nașpa”. De-a lungul timpului a lucrat la radio, în presa scrisă, iar mai apoi în publicitate, scriind în mod constant pe blog. Când nu ține discursuri demotivaționale, poți să-l întâlnești făcând stand-up comedy sau cântând în trupa Just Another Lie.
Vlogul „Speaker demotivațional” este „un răspuns cinic și serios la avalanșa de speakeri motivaționali, la toate gonflările artificiale pe care le fac aceștia atunci când vorbesc despre viață”, spune George. Printre atâția specialiști și consilieri de dezvoltare personală care „vând speranțe“, George s-a gândit că trebuie să existe cineva care spune și partea sinceră a poveștii.
Este adeptul umorului observațional, cel care te face să râzi când conștientizezi evidentul, îmbinat cu ironia și sarcasmul. În timpul liber citește, gătește și merge cu bicicleta.
***
Antonio Meze
Designer industrial premiat, cu peste 17 ani de experiență. În domeniul său, Antonio a fost întotdeauna pasionat de inovatie, de tehnologie și implementarea acesteia, precum și de implicațiile sociale și culturale ale design-ului.
Colaborând cu studiouri de design și companii din toată lumea, călătorind mult, Antonio a fost mereu în căutarea căștilor perfecte. În 2011, a decis să construiască propria pereche de căști, cu scopul de a crea un produs care să-i transmită aceeasi emoție precum chitara sa favorită, Fender Stratocaster. Un obiect plin de personalitate și viață, care încorporează atât pasiunea sa pentru design și artă, cât și atributele tehnologiei de vârf.
Această călătorie a condus la înființarea Meze Audio, astăzi un brand de referință pentru audiofilii din întreaga lume.
***
Dragoș Călin
Dragoș este actor și regizor la Teatrul Municipal Baia Mare, unul dintre coordonatorii cei mai apreciați din cadrul programelor culturale Ideo Ideis, unde participă an de an din 2016 și până în prezent, dar și antreprenor.
Dragoș a pus bazele unei asociații culturale ce are ca scop dezvoltarea emoțională și spirituală prin teatru, în cadrul proiectului Artspot. Lucrează cu oameni de toate vârstele și ține workshopuri de actorie, exprimare, comunicare și improvizație, în toate mediile sociale, încurajând, prin exerciții atent alese și pregătite, ieșirea din matca în care ne-am „fixat” sau ne „fixăm” zi de zi.
A format numeroase trupe de teatru de tineret care participă cu spectacole la festivaluri. Participă an de an la traininguri, workshopuri și festivaluri de teatru, în țară sau în străinătate, unde studiază, în special, modurile creative, diverse și sănătoase de exprimare.
În 2018 a fost admis la Universitatea de Arte din Târgu-Mureș, la unul din cele mai exigente masterate din țară, Arta Regizorului, clasa Theodor Cristian Popescu, master prin care, în iulie 2019, a fost admis la școala de vară „SummerCamp, Nowy Teatr” din Varșovia, unde a aprofundat conceptul de Devised Theater, studiind cu cu Sodja Lotker (cadru didactic la D.A.M.U. Praga) și Wojtek Ziemilski (regizor).
În 2021, pornind de la o poveste reală, Dragoș a creat ”Van Dan – zece ani de sânge murdar”, un spectacol de teatru care ajută tinerii, părinții, profesorii – și nu numai – să gestioneze și să iasă din capcana drogurilor, spectacolul fiind selectat la festivaluri importante, în proiect implicându-se și Dragoș Pătraru. Din 2023, Dragoș și colegii săi, actori tineri, elevi și studenți din organizația Artspot, organizează ”APROAPE”, primul festival de teatru independent de la Baia Mare.
***
Doru Șupeală
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
La Școala SPOR, pe care a fondat o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate „f(i) Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.
Crede că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.
***
Al cincilea tutor al acestei tabere este o surpriză, care va fi anunțată cu câteva zile înainte de eveniment, doar pentru participanți.
Tabără de 4 zile (trei nopți de cazare, 8 sesiuni de învățare formală și informală, masa asigurată), derulată între 18 și 21 Aprilie 2024 la Casa din Vale Breb.
Accesează Google Maps pentru a descoperi cum ajungi la Casa din Vale Breb și familiarizează-te cu atmosfera pitorească vizitându-le pagina de Facebook.
Cazarea se face în casele tradiționale care compun complexul Casa din Vale, care are rating Excepțional – 9,6/10 pe Booking.com, 4,86/5 pe AirBNB și rating de 4,5/5 pe Tripadvisor.
Găsiți toate detaliile despre Roxana și Florin, gazdele noastre, și despre experiența fabuloasă de la Casa din Vale pe o sumedenie de surse online.
Recomandăm aceste articole, în care găsiți și galerii foto:
Cazarea se va face în case, în grupuri de 2 până la 6 persoane de același sex, fiecare grup primind în stăpânire câte una dintre case și asumându-și responsabilitatea de a se organiza și acționa ca o echipă.
Fiecare cameră are maxim trei paturi, deci vor fi maxim trei persoane într-o cameră, fiecare cu patul ei. Unele paturi sunt duble, dar toate paturile au fost inventariate și alocate ca paturi single.
Casele au fiecare cel puțin o baie cu dotări complete, însă complexul dispune de băi de rezervă, în caz urgențe. Alocarea participanților în camere/grupuri va fi făcută de către organizatori, conform configurației spațiilor de cazare.
”Sala de cursuri” este, în principiu, în aer liber, în curtea interioară a complexului. În loc de birouri, scaune ergonomice și aer condiționat vom folosi baloți de paie, pălării și ochelari de soare și aer curat cu miros de fân, din producția locală.
La nevoie, avem la dispoziție o terasă acoperită, tot în aer liber, dar și o bibliotecă foarte primitoare, organizată într-o casă de lemn, cu șemineu, canapele și spațiu pentru jocuri și dezbateri.
Aici au avut loc deja foarte multe evenimente similare, cursuri, spectacole, seri culturale, petreceri și zece ediții anterioare ale evenimentelor educaționale SPOR.
Evenimentul este programat în luna Aprilie, când vremea în Breb este frumoasă, liniștită și suficient de caldă pentru o experiență completă în aer liber.
Mesele vor fi asigurate de unul dintre restaurantele din vecinătatea complexului Casa din Vale. Costul pentru toate mesele este inclus în taxa de participare. Participanții vor fi informați despre meniul exact pus la dispoziție pe întreaga durată a taberei, cu câteva zile înainte de eveniment și vor putea comunica opțiuni diferite în cazul nevoii de a avea un meniu special.
Early booking – 2600 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 24 martie 2024 inclusiv. Preț întreg: 3200 lei.
Preț pentru cuplu (2 persoane, cameră proprie, pat matrimonial): Early booking – 4200 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 21 mai 2023. Preț întreg cuplu: 4900 lei.
Plata poate fi realizată și eșalonat, fără alte costuri suplimentare.
Costul este almost-all-inclusive și cuprinde cursurile, cazarea, toate programele artistice, mic dejun, prânz și cină, cafea, ceai, apă, gustări.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează.
Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Două locuri la Fabrica de Idei de la Breb sunt oferite de Școala SPOR, sponsorii SPOR și Casa din Vale Breb, ca bursă subvenționată 100%.
Bursele oferă acces gratuit integral la tabără, pentru studenți, profesori sau tineri profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costurile taberei.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 24 Martie 2024, menționând programul, bursa, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |