Branding, Marketing, Strategy
Branding, Marketing, Strategy
Antreprenori, Top Manageri, Directori de Marketing și Vânzări, profesioniști din business, branding, marketing și comunicare, acesta este evenimentul educațional interactiv și informal care va face lumină în strategia voastră de business pentru următorii ani.
De câțiva ani, facem cu toții business în condiții de Poli-Criză, caracterizate prin Volatilitate, Incertitudine, Complexitate și Ambiguitate. Trăim vremuri complicate, în care trebuie să ne gândim simultan la Performanță și Reziliență.
Nimic nu mai funcționează așa cum a fost planificat, iar surprizele neplăcute apar de unde nici nu te aștepți. Așteptăm cu toții o Criză care nu mai vine, dar de fapt o trăim, în fiecare zi, în toate dimensiunile și pe toate palierele activității noastre.
Cum ne construim produsele, serviciile, brandurile, cultura organizațională, strategia de business și identitatea comercială în astfel de condiții?
Ce principii, metode și instrumente folosim?
Cum alegem care sunt produsele și serviciile în care investim?
Cum punem la punct o strategie de inovație care să ne asigure supraviețuirea și dezvoltarea sănătoasă pe termen lung?
Acest Masterclass de Strategie de Business se adresează tuturor managerilor și antreprenorilor activi care doresc să asimileze sau să actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de business, strategie, marketing și management: oameni de afaceri, directori de companii, specialiști și manageri experimentați în vânzări și operațiuni, coordonatori de departamente, experți și consultanți de business, brand și marketing manageri, manageri la nivel operațional.
În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda înțelegerea și aplicarea conceptelor și instrumentelor de strategie de business pe termen scurt, mediu și lung. Învățăm și explorăm cele mai noi concepte de analiză de piață și strategie de business, branding și marketing, aplicate contextului economic, social și politic actual.
Masterclassul de Strategie de Business are ca scop înțelegerea și exersarea proceselor relevante în analiza de piață, construcția și evoluția durabilă a unor companii, culturi și mărci puternice și de succes.
Totodată, urmărește înțelegerea unor concepte și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de produse, servicii și branduri al companiei.
Învățăm să construim afaceri durabile, echipe performante și businessuri puternice înțelegând și aplicând procesele, filosofia, principiile, tacticile și practicile ale unor mărci de top mondiale sau naționale, din categoria “best in class”.
Două zile de învățare, exercițiu, interacțiune, dezbatere și experimentare. Un eveniment dedicat unui grup restrâns de participanți: grupa va avea maxim 20 de cursanți.
Profitați de cele mai strălucite exemple de bune practici în Strategie și Execuție identificate, explorate și explicate de Mihai Bonca, un profesionist cu peste 20 ani de experiență în companii multinaționale ca brand manager, director de marketing, consultant sau arhitect de brand.
Lui i se alătură, ca gazdă și facilitator pentru câteva segmente, Doru Șupeală, Managing Director al Școlii SPOR și consultant de business cu experiență de peste 25 de ani în companii naționale și internaționale din mai multe sectoare.
Structura cursului urmărește aspecte strategice de primă importanță:
Introducere: Conceptele VUCA, Poli-Criză și Reziliență – de ce trăim vremuri atât de tulburi și agitate și cum supraviețuim noilor condiții economice?
Strategie comercială (inspirată de Charles Darwin & John Boyd): avantajele competitive, planificarea și execuția strategiei comerciale
Avantajele competitive: ce sunt, cum și de ce ne ajută să câștigăm în raport cu competiția?; Instrumente de analiză strategică – care sunt cele mai puternice și cum pot fi folosite: Michael Porter: cele 5 forțe competitive; Analizele Boston Consulting Group (de portofoliu) și SWOT (de atac și apărare); Forțele externe: PESTEL; Cucerirea piețelor externe: Geert Hofstede, diferențele culturale și Analiza CAGE
Cercetare de piață, Market Trends & Insights: instrumente utile și date actuale care ilustrează fenomene și tendințe din piața națională și internațională
Planificare și execuție: Principiile armatei americane; Pilonii strategici; Ciclurile de planificare (3 – 12 months Cycle Plan); KPIs: cum măsori performanța și cum reușești la final să obții exact ceea ce țintești?
Exerciții: Instrumentele SWOT și BCG; Pilonii strategici
Change & Culture Management: Compania cu două motoare – Cum ne salvează Creativitatea și Inovația – cum construim o cultură organizațională orientată spre inovație și cum pregătim ziua de mâine fără a compromite performanța de azi?
***
La final veți asimila modalitățile contemporane de abordare a planificării strategice în business, veți înțelege complexitatea și dinamica imprevizibilă a peisajului de business global, veți cunoaște în profunzime și veți putea aplica în toate contextele strategice câteva instrumente esențiale pentru supraviețuirea și succesul afacerii voastre.
Programul include pauze de cafea și relaxare în fiecare din cele două zile. Pauza de prânz durează 60 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Masterclass interactiv cu durata de două zile.
Luni și Marți, 30 și 31 octombrie 2023, între orele 09.00 – 17.00, în sala de conferințe de la Stables – Community & Events. Strada Onisifor Ghibu 20A, Cluj, în Record Business Park.
Early booking – 1800 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 20 octombrie 2023. Preț întreg: 2200 lei.
Cost total pentru ambele zile, care include apă, cafea, ceai, snacks, materiale didactice și consumabile.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).
Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 50% din costul de participare.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 octombrie 2023, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul poate fi filmat și fotografiat, iar materialele rezultate utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva SPOR.
Evenimentul are loc într-un spațiu dedicat, confortabil, ventilat corespunzător și sigur din punct de vedere sanitar, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități.
Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară care sunt în vigoare la data evenimentului.
Complexul Record Business Park dispune de o parcare subterană încăpătoare, cu acces liber pentru autoturisme.
Accesul în parcare se face liber și automat, cu intrare din strada Onisifor Ghibu nr. 20, fix lângă intrarea magazinului Mega Image. Bariera se deschide automat și înregistrează automat numărul de înmatriculare al autoturismului.
Participanții sunt rugați să parcheze la etajele 1,5 sau 2,5 ale parcării și să folosească liftul care îi aduce la nivelul ZERO, exact la intrarea în Stables.
Se poate folosi și parcarea exterioară a complexului The Office, accesul către Stables este extrem de ușor, iar costurile de parcare sunt similare.
În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic.
Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).
Branding, Marketing, Strategy
Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019)
Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers
Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing.
În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.
***
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat două cărți de Marketing și Management, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate și inovație „f(i) Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi, profitabile în business.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |