Branding, Marketing, Strategy
Branding, Marketing, Strategy
Workshopul e gândit pentru tine, dacă iei decizii strategice sau de dezvoltare în organizația ta și simți că jonglezi zilnic cu întrebări decisive, în condiții din ce în ce mai imprevizibile.
Poate ești în punctul în care:
Din experiențele edițiilor trecute, vei întâlni un grup divers și valoros de oameni care care poartă responsabilitatea deciziilor strategice și de dezvoltare în organizațiile lor:
Ce aduce în plus această diversitate? Discuții din mai multe unghiuri, idei care ies din bula ta și oportunități reale de networking cu oameni care se confruntă cu provocări similare — dar din industrii diferite.
Economia românească traversează o perioadă de transformări profunde. Inflația persistentă, fluctuațiile pieței energetice, deficitul de forță de muncă calificată și impredictibilitatea fiscală creează un mediu de afaceri extrem de provocator. În plus, digitalizarea accelerată și schimbările în comportamentul consumatorilor fac ca strategiile care funcționau în trecut să devină rapid învechite.
În fiecare săptămână, aflăm despre companii care își reduc activitatea sau pur și simplu închid porțile – multe dintre ele nu din cauza lipsei de clienți sau a produselor slabe, ci din cauza incapacității de a naviga eficient prin acest labirint economic. Pe de altă parte, vedem afaceri care nu doar că supraviețuiesc, ci chiar prosperă în aceleași condiții dificile.
Care este diferența? O strategie de business adaptată noii realități economice.
Acest workshop intensiv de două zile îți oferă instrumentele practice și actualizate pentru a transforma provocările actuale în oportunități reale de creștere și consolidare a afacerii tale.
Primești răspunsuri la întrebările esențiale:
După cele două zile, o să pleci cu mai multă claritate și cu un set de instrumente pe care chiar le poți folosi imediat. Mai exact:
Structura cursului urmărește aspecte strategice de primă importanță:
Introducere: Conceptele VUCA, Poli-Criză și Reziliență – de ce trăim vremuri atât de tulburi și agitate și cum supraviețuim noilor condiții economice?
Strategie comercială (inspirată de Charles Darwin & John Boyd): avantajele competitive, planificarea și execuția strategiei comerciale
Avantajele competitive: ce sunt, cum și de ce ne ajută să câștigăm în raport cu competiția?; Instrumente de analiză strategică – care sunt cele mai puternice și cum pot fi folosite: Michael Porter: cele 5 forțe competitive; Analizele Boston Consulting Group (de portofoliu) și SWOT (de atac și apărare); Forțele externe: PESTEL; Cucerirea piețelor externe: Geert Hofstede, diferențele culturale și Analiza CAGE
Cercetare de piață, Market Trends & Insights: instrumente utile și date actuale care ilustrează fenomene și tendințe din piața națională și internațională
Planificare și execuție: Principiile armatei americane; Pilonii strategici; Ciclurile de planificare (3 – 12 months Cycle Plan); KPIs: cum măsori performanța și cum reușești la final să obții exact ceea ce țintești?
Exerciții: Instrumentele SWOT și BCG; Pilonii strategici
Change & Culture Management: Compania cu două motoare – Cum ne salvează Creativitatea și Inovația – cum construim o cultură organizațională orientată spre inovație și cum pregătim ziua de mâine fără a compromite performanța de azi?
***
La final veți asimila modalitățile contemporane de abordare a planificării strategice în business, veți înțelege complexitatea și dinamica imprevizibilă a peisajului de business global, veți cunoaște în profunzime și veți putea aplica în toate contextele strategice câteva instrumente esențiale pentru supraviețuirea și succesul afacerii voastre.
Programul include pauze de cafea și relaxare în fiecare din cele două zile. Pauza de prânz durează 60 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Masterclass interactiv cu durata de două zile.
Luni și Marți, 26-27 mai, între orele 09.00 – 17.00.
Opțiuni de înscriere:
Pachete pentru echipe (early bird):
***
Prețul include: materiale de curs complete, certificate de participare, acces la comunitatea online post-workshop, precum și cafea, apă și gustări în timpul pauzelor. Prânzul nu este inclus în preț.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).
Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 50% din costul de participare.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 mai 2025, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul poate fi filmat și fotografiat, iar materialele rezultate utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva SPOR.
În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic.
Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).
Branding, Marketing, Strategy
Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019)
Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers
Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing.
În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.
***
Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.
Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A publicat două cărți de Marketing și Management, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate și inovație „f(i) Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi, profitabile în business.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |