Branding, Creativitate, Inovație

Workshop de Creativitate și Inovație focalizat pe Business și crearea de noi valori economice, prin metode incrementale sau radicale. Ideal pentru antreprenori, manageri și lideri de echipe în companiile care înțeleg contribuția strategică a creativității.
Cluj Napoca
19
 octombrie 2021
09:00–
18:00
Stables - Business Community, Coworking & Events. Record Business Park - Onisifor Ghibu 20A, Cluj-Napoca
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Dacă ai înțeles că viitorul afacerii tale (dar și viitorul tău personal și profesional) depinde de cât de creativ ești, câtă imaginație ai, câte idei noi poți să propui și câtă inovație poți să generezi, înseamnă că ne vom întâlni la Workshopul Fabrica de Idei.

Poți fi antreprenor, manager, profesionist din vânzări, relații cu clienții, resurse umane, finanțe, logistică, marketing, cercetare – dezvoltare sau orice alt domeniu, ori doar student sau proaspăt absolvent, locul tău este aici dacă ești interesat de ideație, invenții, inovație, creativitate, business și marketing.

Schimbarea și evoluția au devenit componente esențiale și obligatorii ale vieții noastre, bătălia pentru audiență, piață și clienți este tot mai dură și complicată, iar ideile originale și extraordinare pot compensa lipsa unor bugete foarte generoase.

Inovația continuă  și capabilitățile dinamice ale indivizilor și echipelor sunt rezultatul binemeritat al creativității, iar creativitatea este capacitatea exersată conștient de a produce idei noi, originale, utile și valoroase.

Despre asta e vorba la Fabrica de Idei: cum producem idei noi, din care să putem construi inovație, valoare eonomică și succes de piață.

Conceptul

O zi de învățare intensă, interacțiune și exerciții de ideație, dublate de dezbatere și colaborare, dedicată mai ales antreprenorilor, managerilor și liderilor de echipe.

Manageri, antreprenori, lideri de echipe și profesioniști din orice domeniu economic învață cum să transforme potențialul creativ al lor și al organizațiilor lor în soluții creative durabile care pot să genereze inovații valoroase, fie ele incrementale (îmbunătățiri minore) sau radicale (disruptive).

Generarea de idei pe teme relevante pentru organizație nu trebuie să fie un fenomen întâmplător și incoerent, ci poate deveni un proces stabil, continuu, durabil și generator de performanță economică.

O experiență unică de evadare din rutină, de regândire a culturii, proceselor și climatului din echipa ta și de explorare profundă a beneficiilor ce pot fi extrase pragmatic și productiv din lumea imaginației.

***

Obiectivul acestui Workshop este să ofere participanților modele, metode și instrumente de creativitate și inovație pe care să le poată exersa, adapta și aplica practic în situațiile specifice activității lor profesionale.

Învățăm despre Ideație și Invenție individuală și în echipe, dar și despre Creativitate și Inovație aplicate concret în Business. Exersăm metode de ideație, pornind de la cele mai simple și ajungând la cele mai complexe și înțelegem cum le putem adapta și utiliza în contextul companiilor pentru care lucrăm.

Dincolo de prezentarea și asimilarea conceptelor, principiilor și metodelor esențiale legate de creativitate și inovație în context de business, workshopul se bazează pe un repertoar de peste  125 de metode creative și tehnici de ideație.

Având la dispoziție un asemenea arsenal creativ, chiar și lucrând cu aceeași grupă de cursanți, se pot derula minim 10 sesiuni de workshop diferite fără a repeta vreo metodă sau problemă teoretică ori practică propusă spre rezolvare.

“Because the purpose of business is to create a customer, the business enterprise has two – and only two – basic functions: marketing and innovation. Marketing and innovation produce results; all the rest are costs.” – Peter Drucker, părintele strategiei și consultanței de business

O experiență unică de evadare din rutină, de regândire a culturii, proceselor și climatului din echipa ta și de explorare profundă a beneficiilor ce pot fi extrase pragmatic și productiv din lumea imaginației.

***

O zi de învățare intensă, interacțiune și exerciții de ideație, dublate de dezbatere și colaborare, dedicată mai ales antreprenorilor, managerilor și liderilor de echipe.

Manageri, antreprenori, lideri de echipe și profesioniști din orice domeniu economic învață cum să transforme potențialul creativ al lor și al organizațiilor lor în soluții creative durabile care pot să genereze inovații valoroase, fie ele incrementale (îmbunătățiri minore) sau radicale (disruptive).

Generarea de idei pe teme relevante pentru organizație nu trebuie să fie un fenomen întâmplător și incoerent, ci poate deveni un proces stabil, continuu, durabil și generator de performanță economică.

O experiență unică de evadare din rutină, de regândire a culturii, proceselor și climatului din echipa ta și de explorare profundă a beneficiilor ce pot fi extrase pragmatic și productiv din lumea imaginației.

Fabrica De Idei Color For Light Bg

Structura cursului

Modulul 1 (09.00 – 13.00): Fundamentele Creativității

  • De la imaginație la inovație, prin ideație și invenție: definiții, concepte și procese specifice; Gândire divergentă, combinativă și convergentă; Principiile și regulile gândirii creative;
  • Ideile virale, umorul și motoarele succesului organic al ideilor noi – structuri și tehnici de generare a conceptelor care se răspândesc viral în mod natural;
  • Creativitate aplicată în Marketing și Branding: Naming, Sloganuri, Taglines, Figuri de stil;
  • Metode de ideație individuală și colectivă (1); Exerciții practice de imaginație și ideație; Puterea jocului;
  • Experiențe (re)creative: analiza unor campanii de comunicare, demontarea și dezbaterea proceselor creative din spatele acestora;
  • Cultura și climatul pentru creativitate și inovație în organizații – factori esențiali și factori opționali;
  • Managementul creativității și inovației: cum identificăm și motivăm oamenii creativi; cum construim culturi și procese interne favorabile inovației;
  • Tipuri și teorii ale inovației, metode de inovare;
  • Ce am descoperit cercetând climatul pentru inovație în Industria Software & IT din România? Ce putem învăța de aici?
  • Inovarea modelului de business – metoda Teixeira; Exerciții de gândire alternativă folosind această metodă;
  • Exerciții practice: Metode de ideație aplicate individual și în echipe (2);

Data, locul și formatul

Workshop interactiv cu durata de o zi.

Marți 19 octombrie 2021, între orele 09.00 – 18.00, la Stables – Record Business Park, Cluj-Napoca.

Spațiul destinat cursului este închiriat exclusiv pentru acest eveniment, la acest program participă maxim 20 de cursanți.

Cost de participare

Early booking – 600 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 11 octombrie 2021. Preț întreg: 900 lei, valabil între 12 și 19 octombrie 2021. Costul include apă, cafea, ceai, materiale didactice și consumabile.

Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).

Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 25% din costul de participare.

Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat  se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs.

Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.

Burse

Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare.

Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 octombrie 2021, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în acest sens, conform GDPR.

Condiții de securitate sanitară

La acest eveniment vor participa doar persoane care dețin Certificat Verde COVID emis în condițiile legii. Organizatorul va verifica înainte de eveniment ca tutorul și participanții să fie în posesia unui Certificat Verde valid.

Evenimentul are loc într-un spațiu dedicat, confortabil, ventilat corespunzător și sigur din punct de vedere sanitar, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Spațiul de curs are grup sanitar dedicat.

Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar trainerul va sta la o distanță de minim 3 metri de orice participant.

Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități.

Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.

Parcare

Complexul Record Business Park dispune de o parcare subterană încăpătoare, cu acces liber pentru autoturisme.

Accesul în parcare se face liber și automat, cu intrare din strada Galați – Onisifor Ghibu, fix lângă intrarea magazinului Mega Image. Bariera se deschide automat și înregistrează automat numărul de înmatriculare al autoturismului.

Participanții sunt rugați să parcheze la etajele 1,5 sau 2,5 ale parcării și să folosească liftul care îi aduce la nivelul ZERO, exact la intrarea în Stables.

Tariful de parcare este de 3 lei pe oră și se achită la automatul plasat la recepția Record Business Park, ÎNAINTE de ieșirea din parcare.

Posesorii autoturismelor introduc la automat numărul de înmatriculare și primesc un link printr-un cod QR, care îi direcționează spre portalul de plată, unde trebuie să introducă datele unui card bancar. După achitarea parcării, se primește mesaj de confirmare și se poate părăsi parcarea.

Condiții legale speciale

În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic.

Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).

Ce trebuie să știi
900
Lei
  • Early booking – 600 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 11 octombrie 2021. Preț întreg: 900 lei.
  • Minimum 12 cursanți, maximum 20 de cursanți
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
  • Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro.
Cine livrează acest curs

Branding, Creativitate, Inovație

Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.

Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat două cărți de Marketing și Management (”Employer Branding 100%” – Editura Curtea veche, 2021 și ”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și semnează articole de analiză în revistele Today Software Magazine, Dimeon Magazine și fwdBV.

La Școala SPOR, pe care a fondat o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate „f(i)   Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.

Crede că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.

Rezervă-ți locul la Fabrica de Idei – Workshop de Creativitate și Inovație în Business – Cluj 19 octombrie 2021

Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.

Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.

Școala SPOR

Celelalte evenimente programate la Școala SPOR

Timișoara
2022
26
-27
mai
Workshop pentru profesioniști și practicieni. Grupați în trei echipe, analizăm, (re)construim și comunicăm Brandul de Angajator pentru organizații reale sau fictive alese de participanți. Metoda 5D: Discover - Design - Develop - Deliver + Differentiate.
Cluj
2022
14
-15
iun.
De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață. Două zile de învățare interactivă pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising.
2022 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.