Branding, Creativitate, Inovație

Masterclass pentru antreprenori, manageri și profesioniști din HR și marketing. Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice specifice Brandului de Angajator.
Timișoara
4
–5
 aprilie 2022
09:00–
18:00
Sala Google Atelier Digital, Facultatea de Management a Universității Politehnica, Strada Remus Nr. 14, Timișoara
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Acest Masterclass este destinat antreprenorilor, managerilor de organizații și profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.

Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.

Un eveniment organizat de Școala SPOR, în parteneriat cu Stables.

Conceptul

Cursul combină teoria și practica, în egală măsură și are ca scop înțelegerea de către cursanți a complexității, anvergurii, importanței și funcționalităților specifice brandului de angajator.

Brandul de angajator reprezintă un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale.

Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de dezbateri, studii de caz și exerciții practice, individuale și de echipă.

Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.

Acest Masterclass și Cartea ”Employer Branding 100%”, publicată de Editura Curtea Veche în Septembrie 2021, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor.

Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală a colaborat în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu câteva dintre cele mai puternice companii din România, validate de piață ca Best Employer sau Employer of Choice.

Structura cursului

Modulul 1: Conceptele de Brand și Employer Branding: viziune, obiective, funcții, impact și rezultate; Employer Value Proposition; Poziționare și Diferențiere; Employer of Choice și celelalte alternative de poziționare strategică;

Modulul 2: Mixul de Marketing pentru Employer Branding – cei 12 parametri strategici care definesc brandul de angajator și declinările lor.

Modulul 3: Strategic KPIs – monitorizarea parametrilor esențiali care definesc eficiența Brandului de angajator; Funcția comercială a Managementului Resurselor Umane: Employee Funnel și Employee Advocacy; Retenție sau Loializare?; Autenticitate și Integritate; Flexibilitate și Personalizare în programul și condițiile de lucru, dar și în Beneficii.

Modulul 4: Rolul și poziționarea funcției de Employer Branding în cadrul organizației; Brand Equity – instrumente și metode de evaluare și management al reputației de angajator. proiecte de echipă, studii de caz, dezbateri, concluzii.

Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Poți viziona testimonialele participanților la Employer Branding Masterclass de la câteva dintre edițiile anterioare de la Cluj, respectiv Iași.

Data, locul și formatul

Curs interactiv, teoretic și practic, cu durata de două zile.

Luni și Marți, 4 și 5 aprilie 2022, între orele 09.00 – 18.00, în Sala Google Atelier Digital, Facultatea de Management a Universității Politehnica, Strada Remus Nr. 14, Timișoara.

Spațiul destinat cursului este închiriat exclusiv pentru acest eveniment, la acest program participă maxim 20 de cursanți.

 

Cost de participare

Early booking – 1500 lei. Preț întreg: 1800 lei.

Costul include apă, cafea, ceai, snacks, materiale didactice și consumabile. Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).

Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 25% din costul de participare.

Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat  se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.

Burse

Școala SPOR, împreună cu partenerii săi locali Profil Communications acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare.

Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 25 martie 2022, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Înregistrare foto și video

Evenimentul poate fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens, conform GDPR.

Condiții de securitate sanitară

Evenimentul are loc într-un spațiu dedicat, confortabil, ventilat corespunzător și sigur din punct de vedere sanitar, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane.

Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități.

Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară care sunt în vigoare la data evenimentului.

Parcare

Recomandam transportul public sau utilizarea parcărilor publice din zonă.

Condiții legale speciale

În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic.

Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).

Ce trebuie să știi
1800
Lei
  • Early booking – 1500 lei. Preț întreg: 1800 lei.
  • Minimum 12 cursanți, maximum 20 de cursanți
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
  • Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro.
Cine livrează acest curs

Branding, Creativitate, Inovație

Doru Șupeală este consultant de marketing, management și business, Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili, CEO al companiei Playmaker Consulting, realizatorul podcastului ”HackingWork” și lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education.

Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, AirportLabs, Ramada Brașov sau InNutsFund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat două cărți de Marketing și Management (”Employer Branding 100%” – Editura Curtea veche, 2021 și ”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și semnează articole de analiză în revistele Today Software Magazine, Dimeon Magazine și fwdBV.

La Școala SPOR, pe care a fondat o în 2019, conduce un masterclass și un workshop de Employer Branding, dezvoltă un program de Leadership și a inițiat experimentele de creativitate „f(i)   Fabrica de Idei“, prin care ajută profesioniștii, echipele și organizațiile să exerseze și să aplice sistematic metode practice, interactive și distractive pentru a obține idei noi.

Crede că viitorul profesional al celor mai mulți și norocoși dintre noi va fi bogat și fericit dacă ne vom investi energia și entuziasmul în proiecte și echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, învățare continuă, colaborare, comunicare cinstită și inovație.

Rezervă-ți locul la Employer Branding 100% Masterclass – Timișoara 4-5 Aprilie 2022

Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.

Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.

Școala SPOR

Celelalte evenimente programate la Școala SPOR

Timișoara
2022
26
-27
mai
Workshop pentru profesioniști și practicieni. Grupați în trei echipe, analizăm, (re)construim și comunicăm Brandul de Angajator pentru organizații reale sau fictive alese de participanți. Metoda 5D: Discover - Design - Develop - Deliver + Differentiate.
Cluj
2022
14
-15
iun.
De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață. Două zile de învățare interactivă pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising.
2022 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.