Branding, Creativitate, Inovație
Acest program educațional este destinat în primul rând practicienilor din Employer Branding, profesioniștilor din HR și Marketing care activează în prezent în managementul brandului de angajator și al resursei umane în organizații.
În același timp, programul oferă informație de valoare și instrumente practice pentru antreprenorii care dețin întreprinderi mici și mijlocii, dar și pentru managerii din organizații medii și mari, care conduc echipe sau departamente.
Obiectivul cursului este să ofere o viziune completă, corectă și coerentă asupra funcției strategice de management al reputației angajatorilor, cu rezultate directe în atragerea și păstrarea talentelor și, consecutiv, în performanța și profitabilitatea companiilor.
Cursul combină teoria și practica, în egală măsură. Prezentarea detaliată a informațiilor științifice aprofundate despre Employer Branding (concepte, principii, orientare strategică, funcționalitate, mix de marketing) este însoțită de aplicații practice, studii de caz, dezbateri și exerciții individuale și de echipă. Participanții primesc în timpul cursului și la final un set de instrumente de lucru și o mini-bibliotecă de resurse auxiliare și de documentare.
Acest masterclass și Cartea ”Employer Branding 100%”, care va apărea în august 2021 la Editura Curtea Veche, sunt rezultatul a trei ani de cercetare academică și practică profesională specializată în construirea și managementul reputației angajatorilor, un domeniu științific, economic și managerial extrem de recent, cu mai puțin de 15 ani de istorie relevantă în planul cercetării academice și practicii manageriale.
Pentru acest proiect de cercetare și educație, Doru Șupeală a colaborat în documentarea celor mai bune practici din Employer Branding cu unele dintre cele mai puternice companii din România, clasate an de an în Catalyst Top of Best Employers, dar și cu o serie de companii IT din Cluj, București, Brașov sau Iași.
Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Acestea sunt testimonialele participanților la Employer Branding Masterclass de la câteva dintre edițiile anterioare de la Cluj:
Iată opiniile și evaluările câtorva dintre participanții la acest Masterclass din Iași, în luna Ianuarie 2020:
Curs interactiv cu durata de o zi. Luni 31 Mai 2021, între orele 09.00 – 18.00, pe terasa acoperită și în aer liber a Hotelului La Castel Iași – Aleea Mihail Sadoveanu Nr. 54, Iași.
Spațiul destinat cursului este închiriat exclusiv pentru acest eveniment, la acest program participă maxim 20 de cursanți.
Early booking – 900 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 29 Mai 2021. Preț întreg: 1200 lei, valabil între 30 mai și 31 mai 2021. Costul include apă, cafea, ceai, snacks, materiale didactice și consumabile.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).
Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 25% din costul de participare.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare. Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 23 Mai 2021, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în acest sens, conform GDPR.
Evenimentul are loc în aer liber, pe o terasă complet acoperită, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar trainerul va sta la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice perioadei de pandemie. La nevoie, trainerul va avea la dispoziție microfon și instalație de sonorizare.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Spațiul de curs are grup sanitar dedicat și minim două căi de acces exclusive. În zilele de desfășurare a cursului, terasa este rezervată în exclusivitate pentru acest curs, niciun alt eveniment nu este programat în respectivul spațiu. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.
Hotelul La Castel are parcare proprie, participanții pot folosi parcarea hotelului.
În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic. Dacă nu va fi posibilă organizarea cursului în format fizic, cursul va fi livrat online, într-o serie de trei întâlniri online cu durata de 3 ore fiecare, programate în zile și ore stabilite de comun acord cu cursanții. Toate sesiunile derulate online vor fi înregistrate video-audio și vor fi puse la dispoziția participanților. Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).
Branding, Creativitate, Inovație
Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.
A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.
A scris cartea ”Employer Branding 100%”, care va apărea în vara lui 2021 la Editura Curtea Veche, a publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – MID Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog și colaborează ca autor cu revistele Dimeon Magazine, Today Software Magazine și fwdBV.
La Școala SPOR, Doru Șupeală este Managing Director și susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |