Creative Copywriting
Cursul se adresează în primul rând profesioniștilor și practicienilor din marketing și comunicare, dar este extrem de folositor oricui dorește să înțeleagă fundamentele procesului creativ în copywriting și apoi să producă și să publice conținut original și eficient în comunicarea publică.
În cursul său ”Cuvinte care conving”, Florin Dumitrescu explică și exemplifică elementele esențiale ale gândirii creative aplicate în copywriting.
Florin formulează o metodă de lucru care pleacă de la nevoile de bază ale comunicării de brand (awareness și memorabilitate), pentru a găsi aplicabilitate în toate formele de discurs de comunicare comercială.
Cursul lui Florin Dumitrescu este un mix de lingvistică, semiotică și cercetare psiho-sociologică, sintetizat și formatat pentru nevoile oamenilor pasionați din marketing și publicitate.
O zi plină de învățare, exercițiu, interacțiune și experimentare, într-un spațiu sigur și confortabil rezervat exclusiv pentru acest eveniment.
Acest eveniment educațional este dedicat unui grup restrâns de participanți: grupa va avea maxim 20 de cursanți.
Iată câteva dintre elementele din conținutul cursului:
Bonus! Lucruri care nu se spun și nu se învață oficial în agenții:
Programul include și două pauze de cafea și relaxare, plus pauză de prânz. Pauza de prânz durează 60-90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.
Curs interactiv cu durata de o zi.
Luni, 27 septembrie 2021, între orele 09.00 – 18.00, în sala de conferințe de la Locanda Del Corso – Strada Mărășești nr. 10, Timișoara.
Spațiul destinat cursului este închiriat exclusiv pentru acest eveniment, la acest program participă maxim 20 de cursanți.
Early booking – 900 lei. Preț întreg: 1200 lei. Cost total, care include apă, cafea, ceai, materiale didactice și consumabile.
Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).
Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de minim 25% din costul de participare.
Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.
Școala SPOR și partenerul său Profil Advertising acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare.
Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 12 septembrie 2021, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.
Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens, conform GDPR.
Evenimentul are loc într-un spațiu dedicat, confortabil, ventilat corespunzător și sigur din punct de vedere sanitar, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Spațiul de curs are grup sanitar dedicat.
Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar trainerul va sta la o distanță de minim 3 metri de orice participant.
Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități.
Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.
Recomandăm utilizarea serviciilor de transport public, foarte accesibile în zonă. Pentru posesorii de automobile, soluția este utilizarea parcărilor publice din zonă.
În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic.
Dacă nu va fi posibilă organizarea cursului în format fizic, cursul va fi livrat online, într-o serie de trei întâlniri online cu durata de 3 ore fiecare, programate în zile și ore stabilite de comun acord cu cursanții. Toate sesiunile derulate online vor fi înregistrate video-audio și vor fi puse la dispoziția participanților.
Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).
Creative Copywriting
Florin Dumitrescu a intrat în lumea comunicării și publicității în 1996, când a început primul său contract cu o agenție de advertising din București. A lucrat în agenții multinaționale și independente de publicitate (copywriter, creative director, strategist) și branding (brand rhetorics director, web writer), pentru conturi din aproape toate categoriile de produse și servicii; și, în ultimii ani, în televiziuni (copywriter de promo, creative director, strategist).
Doctor în socio-antropologie și master în lingvistică, Florin predă actualmente un curs de antropologie a consumului la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București, la Facultatea de Filologie din Brașov și un curs de Effective Copywriting la Institutul de Marketing din București.
În paralel, Florin este pasionat de muzică și scrie versuri pentru cântece. Este autorul textelor din celebrele piese ale formației Sarmalele Reci: Prostia la putere, Șpriț de vară, Nicu Ceaușescu președinte, Violeta, Ana are mere Țara te vrea prost, Telefonul nu mai sună, Gașca de la bloc.
Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.
Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_GRECAPTCHA | 5 months 27 days | This cookie is set by Google. In addition to certain standard Google cookies, reCAPTCHA sets a necessary cookie (_GRECAPTCHA) when executed for the purpose of providing its risk analysis. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Used by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | This cookie is set by doubleclick.net. The purpose of the cookie is to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | This cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website. |
YSC | session | This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos. |
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
_ga | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors. |