Cluj People & Culture Society decembrie 2023

2 invitați de excepție: Adrian Florea, Founding Partner Trend Consult Group, autor al cărții STELL*R și Liana Precup, HR Manager Evozon. Dacă vrei să fii un game changer în HR, te așteptăm să te alături comunității noastre!
Cluj
11
 decembrie 2023
18:00–
22:00
Cluj Business Campus - Cloudflight
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Profesioniști din departamentele de People & Culture, Human Resources și Recruitment Marketing, manageri, lideri de business, adică oameni care lucrează cu oameni.

Suntem convinși că mediile de lucru sunt definite de oamenii lor, iar acest proiect, această comunitate și evenimentele pe care le organizăm au scopul de a încuraja schimbul de idei și bune practici pentru a sprijini dezvoltarea armonioasă a organizațiilor .

Conceptul

Speakerii acestui eveniment sunt:

Adrian Florea

Founding Partner Trend Consult Group, autor al cărții STELL*R

Tema abordată în cadrul evenimentului: Arhitectura culturii organizaționale

Misiunea sa personală este să asiste echipele de management, atât din sectorul privat, cât și public, în construirea de culturi constructive și sănătoase. Aceasta presupune atingerea rezultatelor dorite fără a trata angajații ca simple resurse umane. Paralel cu activitatea de consultanță, susține și mici startup-uri înființate din pasiune.

___

Liana Precup

HR Manager Evozon


Tema abordată în cadrul evenimentului: Ytefas Lacigolohcysp

Cu o bază educațională în filosofie, unde a învățat că singura certitudine este incertitudinea, Liana aduce o perspectivă unică în domeniul resurselor umane. Ea recunoaște că procesul de învățare continuă este esențial, iar experiențele variate acumulate au contribuit la dezvoltarea abilităților sale în HR.

___

Funcția de resurse umane a evoluat și evoluează în continuare – de la o abordare în care oamenii   sunt priviți ca simple resurse, la una în care aceștia sunt înțeleși ca fiind un capital valoros. Vom explora împreună transformarea radicală a profesiei de resurse umane și influența acesteia asupra modului în care organizațiile înțeleg și gestionează oamenii.

Ne propunem crearea unei comunități regionale de profesioniști de elită, specializați în dezvoltarea culturii organizaționale și construirea relațiilor durabile și sănătoase ale organizațiilor cu angajații și colaboratorii.

Construim un spațiu sigur, în care împărtășim experiențe, idei și instrumente valoroase și învățăm unii de la alții și ne dezvoltăm continuu cunoștințele și competențele, creionând pas cu pas un viitor al muncii mai bun și adaptat la realitățile curente.

Îți promitem că vei lua parte la discuții captivante despre cum putem să dezvoltăm medii de lucru care să inspire creativitatea, să promoveze echilibrul între viața profesională și personală, și să încurajeze inovația în fiecare aspect al activității noastre. Vom explora strategii pentru atragerea, loializarea și dezvoltarea talentelor, abordând provocările actuale și viitoare ale pieței muncii.

Structura evenimentului

Evenimentul este structurat sub forma unor întâlniri recurente cu caracter informal ce includ prezentări publice, demonstrații și dezbateri relevante pentru comunitate, urmate de câte o sesiune relaxată de socializare & networking.

 

Data, locul și formatul

Prima întâlnire a Cluj People & Culture Society va avea loc pe 11 decembrie 2023, începând cu ora 18.00, la Cluj Business Campus – Cloudflight (Strada Henri Barbusse 46).

Întâlnirile Cluj People & Culture Society vor avea loc la intervale de cinci-șase săptămâni, fiind organizate ca sesiuni de învățare informală și socializare.

Cost de participare

Intrare este liberă, fiind bazată pe înscriere prealabilă. Organizatorii își rezervă dreptul de a selecta participanții, pe baza compatibilității lor cu specificul și obiectivele comunității.

Ne propunem ca în tot ceea ce facem să creăm un impact pozitiv dincolo de eforturile noastre profesionale, așadar încurajăm donațiile către cauze sociale. De această dată, ne dorim să susținem inițiativa lui Victor Miron, cu al său Booktruck, care duce educația și cultura și pe drumurile mai greu accesibile.

Booktruck

Avem nevoie de 100 000 de euro pentru a achiziționa a treia bibliotecă pe roți, de data aceasta vrem să fie una electrică. Așa, încă 2 000 de copii din zona rurală, vor putea împrumuta cărți, se vor întâlni cu actori, scriitori, sportivi, fotografi, artiști, IT-iști, o mulțime de alte profesii care le pot influența viitorul, vor putea vedea spectacole de teatru de păpuși, proiecții de filme.

 

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își exprimă acordul în acest sens, conform GDPR.

Parcare

Recomandăm utilizarea transportului public sau a parcărilor publice din zonă.

Alte informații utile

Evenimentele SPOR nu ar putea avea loc fără susținerea sponsorilor:

  1. Blankfactor  Lider global în inovație digitală pentru fintech-uri și procesatoare de plăți.
  2. Cloudflight – Unul dintre cei mai mari lideri globali de servicii de transformare digitală pentru industrii.
  3. Cluj Business Campus – Include clădirea în care ne aflăm azi și reunește servicii de business și after business într-o zonă centrală, dar liniștită. Și poate arată ca un birou, dar se simte ca un festival. 
  4. DevNest – Este compania de software pasionată de oameni, idei și expertiză digitală, cuibul unde oamenii se află în centrul tuturor acțiunilor și proiectelor și în care cresc curajos și în siguranță cariere și soluții tehnologice. 
  5. RebelDot – Echipa de strategi, designeri și ingineri software gata să-ți transforme ideile în realitate cu ajutorul tehnologiei. 
  6. Hosterion – „Gardianul” de încredere al tuturor platformelor noastre, cu experiența de peste 18 ani în oferirea de servicii de găzduire web, servere dedicate și servicii conexe. 
  7. Iron Mountain – Companie globală dedicată stocării, protejării și managementul informațiilor și activelor.

Suntem extrem de recunoscători și sperăm să vă bucurați de bunătățile și experiențele pregătite de partenerii noștri:

  • Tata Vlad cu batoanele lui pe cât de delicioase tot pe-atât de sănătoase;
  • Fornetti, care ne țin și de foame și de poftă;
  • Allu cu colțul de degustare de ronțăieli sănătoase, bio și extrem de gustoase;
  • Adalbert Dohotariu, pentru imortalizarea momentelor;
  • qbd advertising care au grijă de designul paginilor noastre din social media.
  • Produse Moldovenești ca facilitator al discuțiilor din sesiunea de Networking

Acest eveniment este organizat de SPOR – Școala pentru oameni responsabili.

Dacă dorești să participi, completează formularul de mai jos.

Mai multe informații la info@scoalaspor.ro.

Ce trebuie să știi
  • Intrare liberă, bazată pe înscriere. Încurajăm donațiile către cauze sociale.
  • Maxim 160 de persoane.
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
  • Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro.
Cine sunt invitații

Adrian Florea

Tema abordată în cadrul evenimentului: Arhitectura culturii organizaționale

Adrian Florea a debutat în lumea profesională ca Sales Executive în cadrul unei multinaționale, evoluând rapid către poziția de manager al unei echipe de vânzări. Experiențele din trainingurile la care a participat în cadrul companiei l-au inspirat să își îndrepte atenția către facilitarea de cursuri. În anul 2000, împreună cu un asociat, a înființat Trend Consult, una dintre primele companii de consultanță și training din țară. Aceasta a fost și prima care a introdus în România formatul învățării experiențiale.

Misiunea sa personală este să asiste echipele de management, atât din sectorul privat, cât și public, în construirea de culturi constructive și sănătoase. Aceasta presupune atingerea rezultatelor dorite fără a trata angajații ca simple resurse umane. Paralel cu activitatea de consultanță, susține și mici startup-uri înființate din pasiune.

În perioada pandemiei, și-a sistematizat ideile și experiența într-un model ușor de parcurs: STELL*R. Prin această carte, își propune să facă abordarea sa accesibilă tuturor celor care doresc să producă schimbări în cultura organizațiilor lor. Cu ocazia participării la Cluj People & Culture Society, Adrian va lansa cartea, oficial, și în Cluj.

 

Liana Precup

Tema abordată în cadrul evenimentului: Ytefas Lacigolohcysp

Liana Precup, HR Manager la Evozon, a ajuns să lucreze în domeniul Resurselor Umane acum aproximativ 15 ani, o evoluție aparent accidentală în cariera sa. Înainte de a se dedica resurselor umane, interesul ei s-a concentrat pe subiecte precum fizica, matematica, logica, filosofia și gestionarea resurselor în organizații non-guvernamentale, sau, mai exact, absența acestora.

Cu o bază educațională în filosofie, unde a învățat că singura certitudine este incertitudinea, Liana aduce o perspectivă unică în domeniul resurselor umane. Ea recunoaște că procesul de învățare continuă este esențial, iar experiențele variate acumulate au contribuit la dezvoltarea abilităților sale în HR.

Rezervă-ți locul la Cluj People & Culture Society decembrie 2023

Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.

Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.

Școala SPOR

Celelalte evenimente programate la Școala SPOR

Niciun eveniment programat.
2024 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.