Branding, Marketing, Strategy

De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising.
Cluj Napoca
24
–25
 mai 2021
09:00–
18:00
Hotel Sunny Hill - Terasă acoperită și încălzită, în aer liber
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Acest Masterclass de Brand Management se adresează tuturor profesioniștilor și antreprenorilor activi care doresc să asimileze sau să actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de marketing și gestionare a brandurilor: specialiști și manageri experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea ADN-ului unei mărci la execuția comunicării și crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Conceptul

Masterclassul de Brand Management are ca scop transmiterea și exersarea procedurilor utile în construcția unei mărci puternice și de succes și susținerea practicilor curente cu rigoare și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei. Trainingul are la bază un proces de simbioză între ADN-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile” unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită și, implicit, avantaje de business.

Învățați să construiți branduri puternice înțelegând și aplicând procesele, filosofia, principiile, tacticile și practicile ale unor mărci de top mondiale sau naționale, din categoria “best in class”. Profitați de cele mai strălucite exemple de bune practici în Strategie și Execuție identificate, explorate și explicate de Mihai Bonca, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în companii multinaționale ca brand manager, director de marketing, consultant sau architect de brand.

Două zile de învățare, exercițiu, interacțiune și experimentare, în condiții maxime de confort și siguranță sanitară, în aer liber, pe o terasă acoperită și protejată de vânt, cu sistem de încălzire la nevoie, într-un spațiu rezervat exclusiv pentru acest eveniment. Un eveniment dedicat unui grup restrâns de participanți: grupa va avea maxim 20 de cursanți.

Structura cursului

Structura cursului urmărește două arii importante: Strategie și Execuție. În zona de Strategie, se vor urmări: ideologia unei mărci; modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona; moduri de a segmenta piața: “Tensiuni” și “Ocazii de consum”; poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de propunerea de valoare (“Value Proposition”). În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”: Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare; Comunicare directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

Ziua 1 – STRATEGIE  

  • Training Intro;
  • Customer Discovery: 5 Ws (Who, Why, Where, When, What), Customer Persona;
  • Arhitectura mărcii: “Brand Relationship Ladder”;
  • Exercițiu: construirea poziționării unei mărci;
  • Debrief.

 

Ziua 2 – EXECUȚIE  

  • Strategia de comunicare: “Communication Big Idea”, arce narative, verticalele de comunicare;
  • Exercițiu: construirea Strategiei Narative;
  • Debrief;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints” și ecosistemul de design;
  • Training Review.

Programul include pauze de cafea și relaxare în fiecare din cele două zile. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Data, locul și formatul

Masterclass interactiv cu durata de două zile. Luni și Marți, 24 și 25 Mai 2021, între orele 09.00 – 18.00, pe terasa acoperită și protejată cu dispozitive paravânt a Hotelului Sunny Hill – Strada Făgetului 31A, Cluj-Napoca.

Spațiul destinat cursului este închiriat exclusiv pentru acest eveniment, la acest program participă maxim 20 de cursanți.

Cost de participare

Early booking – 1800 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 21 Mai 2021. Preț întreg: 2500 lei, valabil între 22 mai și 25 mai 2021. Cost total pentru ambele zile, care include apă, cafea, ceai, snacks, materiale didactice și consumabile.

Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA).

Rezervarea locului este confirmată după plata unui avans de 25% din costul de participare.

Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat  se returnează în proporție de 100% în cazul în care evenimentul se anulează. Avansul achitat pentru rezervare și/sau costul de participare deja achitat se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 7 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs. Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului.

Burse

Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti costul de participare. Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 5 Mai 2021, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în acest sens, conform GDPR.

Condiții de securitate sanitară

Evenimentul are loc în aer liber, pe o terasă complet acoperită, iar numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar trainerul va sta la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice perioadei de pandemie. La nevoie, trainerul va avea la dispoziție microfon și instalație de sonorizare.

Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Spațiul de curs are grup sanitar dedicat și minim două căi de acces exclusive. În zilele de desfășurare a cursurilor, spațiul de curs este rezervat în exclusivitate pentru acest curs, niciun alt eveniment nu este programat la respectiva locație. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.

Parcare

Deplasarea din Cluj către Hotel Sunny Hill durează circa 15-20 minute și se poate face pe două căi: din Calea Turzii de la sensul giratoriu, pe strada Făgetului sau din Mănăștur, de la capătul liniei de tramvai, în sus pe Drumul Sfântul Ioan. Hotelul Sunny Hill are parcare proprie, participanții pot parca în curtea hotelului.

Condiții legale speciale

În condițiile puțin probabile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, în format fizic. Dacă nu este posibilă organizarea cursului în format fizic, cursul va fi livrat online, într-o serie de șapte întâlniri online cu durata de 2 ore fiecare, programate în zile și ore stabilite de comun acord cu cursanții. Toate sesiunile derulate online vor fi înregistrate video-audio și vor fi puse la dispoziția participanților. Evenimentul se anulează doar în condiții excepționale (interdicție legală explicită sau indisponibilitatea de lungă durată a titularului cursului).

Ce trebuie să știi
2500
Lei
  • Early booking – 1800 lei, valabil pentru înscrieri până la data de 21 Mai 2021. Preț întreg: 2500 lei, valabil între 6 mai și 25 mai 2021.
  • minimum 12 cursanți, maximum 20 de cursanți
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.
  • Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro.
Cine livrează acest curs

Branding, Marketing, Strategy

Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019)

Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers

Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru  Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.

Rezervă-ți locul la Brand Strategy Masterclass Cluj Napoca 24-25 mai 2021

Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.

Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.

Școala SPOR

Celelalte evenimente programate la Școala SPOR

Timișoara
2022
26
-27
mai
Workshop pentru profesioniști și practicieni. Grupați în trei echipe, analizăm, (re)construim și comunicăm Brandul de Angajator pentru organizații reale sau fictive alese de participanți. Metoda 5D: Discover - Design - Develop - Deliver + Differentiate.
Cluj
2022
14
-15
iun.
De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață. Două zile de învățare interactivă pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising.
2022 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.