Programe Educaționale

Business Strategy Masterclass

Mihai Bonca

De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață

Branding, Marketing, Strategy

Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising susținut de Mihai BONCA, CEO BrandArchitects.

Cui se adresează

Acest Masterclass de Brand Management se adresează tuturor profesioniștilor și antreprenorilor activi care doresc să asimileze sau să actualizeze o bază solidă de cunoștințe și instrumente de marketing și gestionare a brandurilor: specialiști și manageri experimentați în marketing, coordonatori, experți, brand manageri, marketing manageri, manageri de comunicare sau responsabili cu implementarea activităților de marketing la nivel operațional.

Două zile de învățare, interacțiune și experimentare, în condiții maxime de confort și siguranță sanitară, în aer liber, pe o terasă acoperită și protejată de vânt, cu sistem de încălzire la nevoie, într-un spațiu rezervat exclusiv pentru acest eveniment.

Conceptul

Învățați să construiți branduri puternice înțelegând și aplicând procesele, filosofia, principiile, tacticile și practicile ale unor mărci de top mondiale sau naționale, din categoria “best in class”. Profitați de cele mai strălucite exemple de bune practici în Strategie și Execuție identificate, explorate și explicate de Mihai Bonca, un profesionist cu peste 15 ani de experiență în companii multinaționale ca brand manager, director de marketing, consultant sau architect de brand.

Masterclassul de Brand Management are ca scop transmiterea și exersarea procedurilor utile în construcția unei mărci puternice și de succes și susținerea practicilor curente cu rigoare și instrumente validate pentru a crește performanța și potențialul portofoliului de branduri ale companiei. Trainingul are la bază un proces de simbioză între ADN-ul unei mărci și insight-uri, “tensiunile” unor segmente de clienți și oportunitățile legate de soluționarea lor proactivă. În felul acesta, ne putem asigura că putem crea o relație pe termen lung între un segment de clienți și marca lor favorită și, implicit, avantaje de business.

În urma participării la curs veți acumula cunoștințe și tehnici cu ajutorul cărora veți putea aprofunda înțelegerea și aplicarea conceptelor de brand în structura marketingului strategic, de la descoperirea ADN-ului unei mărci la execuția comunicării și crearea unui “scenariu ideal” de construcție a unei mărci, urmând firul logic al strategiei.

Structura cursului

Structura cursului urmărește două arii importante: Strategie și Execuție.

În zona de Strategie, se vor urmări: ideologia unei mărci; modul în care se iau deciziile de către un client și Customer Persona; moduri de a segmenta piața: “Tensiuni” și “Ocazii de consum”; poziționarea unei mărci: “Brand relationship ladder” și “Positioning Statement”: categoria emoțională a unei mărci alături de propunerea de valoare (“Value Proposition”).

În zona de Execuție, se va urma “Communication Funnel”: Strategia narativă: “Communication Big Idea”, arcele narative, verticalele de comunicare; Comunicare directă: “Customer Journey”, “Touchpoints”, ecosistemul de design.

Ziua 1 – STRATEGIE

  • Training Intro;
  • Customer Discovery: 5 Ws (Who, Why, Where, When, What), Customer Persona;
  • Arhitectura mărcii: “Brand Relationship Ladder”;
  • Exercițiu: construirea poziționării unei mărci;
  • Debrief.

Ziua 2 – EXECUȚIE

  • Strategia de comunicare: “Communication Big Idea”, arce narative, verticalele de comunicare;
  • Exercițiu: construirea Strategiei Narative;
  • Debrief;
  • Comunicarea directă: “Customer Journey”, “Touchpoints” și ecosistemul de design;
  • Training Review.

Programul include pauze de cafea și relaxare în fiecare din cele două zile. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Ce trebuie să știi
  • minim 15 cursanți, maxim 25 de cursanți
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1
  • Costul cursului va fi comunicat la momentul programării exacte a evenimentului. Școala SPOR va acorda burse 100% subvenționate pentru cel puțin doi participanți. În cazul în care ești interesat(ă) de acest program, te rugăm să te preînscrii, fără a avea orice altă obligație. Ne vei ajuta astfel să știm care este nivelul de interes și să acordăm prioritate organizării cursului în localitatea ta.
  • Pentru orice întrebare aveți despre acest program, scrieți la info@scoalaspor.ro
Cine livrează acest curs

Branding, Marketing, Strategy

Mihai Bonca este Marketing Professor la Maastricht School of Management, The Entrepreneurship Academy și Universitatea Alternativă. Deține un Executive MBA la Oxford University, Said Business School (2017 – 2019).

Câștigător al 20 de premii Effie, Internetics și la Portoroz pentru eficiența campaniilor de branding și marketing derulate pentru mărcile pe care le-a creat sau manageriat. A lucrat ca Brand Manager (2003 – 2012) pentru Ursus Breweries/ SABMiller; Marketing Director (2012 – 2015): Bergenbier SA/ Molson Coors; Group Marketing Director (2015): eMAG/ Naspers Mihai Bonca are peste 15 ani de experiență în companii multinaționale, ca brand manager și director de marketing. În 2015 a fondat Brand Architects, un boutique de strategie, consultanță și training, derulând proiecte de consultanță și training: positioning development, brand strategy, communication strategy, employer branding pentru Antibiotice, Almette, Bancpost, BCR, Bitdefender, Direct Booking, FRF, GfK, Hochland, Ipsos, Noriel, Provident, Pain Plaisir, TREND Consulting, Tymbark.

Școala SPOR

Celelalte Programe Educaționale

Explorăm actualitatea mediului de business, tendințele cele mai importante și analizăm împreună transformarea continuă a conceptului de leadership.
Comunitate profesională care susține și promovează practici inovatoare și sănătoase pentru dezvoltarea organizațiilor, organizând evenimente informale de învățare și socializare. Dacă vrei să fii un game changer în HR, te așteptăm să te alături comunității noastre!
CMC a fost creat ca un hub de learning și conlucrare „pe bune”, din care toți să tragem cele mai bune foloase, în moduri elocvente și prietenoase. Evenimentul e gândit sub forma unor întâlniri lunare cu caracter informal dedicat specialiștilor și pasionaților din toate domeniile aflate sub marea umbrelă a Marketingului.
Doru Șupeală
Conferințe publice, educație informală și interactivă. Creștem Lideri. Construim Viitor. Aducem în fața publicului personalități excepționale, lideri autentici cu idei valoroase și experiențe interesante, împărtășite prin dezbatere și interacțiune.
Costin Dămășaru
În parteneriat cu șapte companii IT cu prestigiu și bună reputație, dezvoltăm și integrăm profesional cei mai buni oameni ai următoarei generații de ingineri software din România.
Vlad Ionescu
Workshop de Creativitate și Inovație focalizat pe Business și crearea de valoare economică nouă. Ideal pentru antreprenori, manageri și lideri de echipe, în organizațiile care înțeleg contribuția strategică a creativității.
Doru Șupeală
O zi de workshop care oferă o abordare sintetică a Calității în Software. Structura teoretică a cursului este dublată de o serie consistentă de exerciții și studii de caz.
Monica Chiș
Product Management la nivel avansat, pentru profesioniști și practicieni. Gândire strategică, exerciții practice și structuri de lucru, elemente tactice avansate, roluri, tactici și metodologii eficiente în dezvoltarea de produs.
Andrei Adam
2024 © Școala SPOR. Website built by Tailored Layouts.