IAȘI

30 ianuarie 2020

09.00 – 18.00

Fab Lab Hub Iași

Durata, locul și formatul

Workshop interactiv și practic de o zi, Joi, 30 ianuarie 2020, între orele 09.00 – 18.00, Fab Lab Hub – Strada Rândunica Nr.2 Iași.

Grupa

Minim 15 cursanți, maxim 30 de cursanți.

Cinci locuri la Masterclass sunt oferite de Școala SPOR, ca bursă subvenționată 100%, pentru tineri profesioniști, absolvenți sau studenți.

Limba de comunicare

Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.

Cost de participare

Early booking – 600 de lei
(include cafea, ceai, apă, snacks).

Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare.

Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 48 de ore înainte de eveniment că nu ajunge la curs și nu dorește programarea la o sesiune ulterioară a aceluiași program educațional. 

Burse

Școala SPOR acordă cinci burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți și absolvenți care nu au posiblitatea de a plăti taxa de curs.

Pentru a aplica la burse: contactați-l pe Adrian Mironescu, brand designer Wiron (adrian.mironescu@gmail.com) sau trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la doru@scoalaspor.ro până la data de 20 ianuarie 2020.

Iată evaluările câtorva dintre participanții la Masterclass – edițiile de la Cluj, din Decembrie 2019

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR.

Doru Șupeală

Doru Șupeală

Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și pregătește ”Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în Martie 2020 la o editură de prestigiu din România.

La Școala SPOR, Doru Șupeală susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.