Branding, Creativitate, Inovație

Evrika! Călătorie printre insule și idei, în Marea Egee

Ediție specială a taberei de creativitate ”Fabrica de Idei”: un grup de doar 12 persoane și 7 zile care îmbină relaxarea, aventura și distracția cu învățarea, creativitatea și dezvoltarea, explorând Insulele Saronice din Grecia și Marea Egee, la bordul catamaranului Lagoon 50.
Insulele Saronice, Marea Egee - Grecia
16
–23
 octombrie 2021
Grecia, Insulele Saronice, Marea Egee
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Cui se adresează

Timp de o săptămână, de sâmbătă până sâmbătă, ne bucurăm de mare, soare, prieteni, relaxare, voie bună, învățare, creativitate și dezvoltare. Ducem ”Fabrica de Idei” la mare și o experimentăm în versiunea ei plutitoare. Într-un grup de maxim 12 persoane, zburăm de la București la Atena, iar apoi navigăm din portul Alimos către Eghina, Poros, Hydra, Dokos, Spetses și retur. În fiecare zi navigăm către o altă insulă, ne oprim în golfuri să înotăm și să ne răcorim, gustăm mâncarea locală și explorăm frumusețile zonei.

Fugim din aglomerația orașului și de zgomotul de pe țărm, ne deconectăm total de la rutină și ne aventurăm în lumea fascinantă a navigației moderne și a insulelor grecești. Timp de o săptămână, ne plimbăm cu catamaranul prin Insulele Saronice și în paralel, în opririle din golfuri și marine, exersăm cele mai interesante metode de a produce idei creative și utile în munca și viața noastră.

Lasă grijile acasă și bucură-te de o vacanță superbă, în care relaxarea se combină cu învățarea și creativitatea. Activitățile pe care le vom face împreună vor transforma vacanța ta activă într-o amintire dragă, pe viață.

Conceptul

Obiectivul acestei ediții speciale a Taberei de Creativitate ”f(i) – Fabrica de Idei” este să ofere participanților ocazia evadării din cotidianul urban și rutina zilelor de izolare și oportunitatea unei călătorii personale în spațiul, cultura și tradițiile insulelor grecești și în lumea ambarcațiunilor cu vele, dar și în spațiul intelectual al metodelor de producere a celor mai bune, inovatoare și folositoare idei.

Șapte zile de explorare, bucurie, fascinație, exerciții și experimente personale, în lumea mării și a ideilor, fie ele foarte vechi sau foarte noi. Navigație și ideație, educație și inovație, explorare și creativitate, o călătorie geografică și intelectuală în același timp.

Acest program educațional este dedicat antreprenorilor, managerilor, freelancerilor, tuturor celor implicați în proiecte creative și inițiative inovative. Acesta este un program special pentru oamenii interesați de creativitate și inovație, care vor să învețe cum se pot produce ideile noi în mod structurat, coerent și consecvent și cum pot fi prezentate și aplicate acestea pentru a avea succes la public.

Trăim într-o epocă în care schimbarea și evoluția au devenit componente esențiale și obligatorii ale vieții sociale și economice, iar (re)inventarea produselor, serviciilor, companiilor și personalităților publice este tot mai necesară, dacă vrem să abordăm inteligent noi piețe și audiențe sau să ne păstrăm pozițiile de lideri în sectoarele în care activăm.

Inovația continuă este rezultatul binemeritat al creativității, iar creativitatea este capacitatea exersată conștient de a produce noi idei originale, utile și valoroase. Despre asta e vorba în această tabără: cum producem idei noi, din care să putem construi ulterior inovație, succes de piață și valoare economică.

Structura cursului

Programul Taberei de Creativitate Evrika! f(i) – Fabrica de Idei:

 

Ziua 1 – Sâmbătă 

09.00 – 14.00 Întâlnire în aeroportul Otopeni, zbor București – Atena;

14.00 – 15.00 – Sosirea participanților în marină;

15.00 – 17.00 – Preluarea bărcii, prezentarea tuturor participanților și ședință tehnică;

17.00 – 19.00 – Navigație Atena – Eghina;

19.00 – 20.30 – Cină

21.00 – 22.30 – Fabrica de Idei – introducere în metodele de ideație, creativitate și inovație

 

Ziua 2 – Duminică 

07.30 – 09.30 – Mic dejun și discuții informale

10.00 – 16.00 – Navigație Eghina – Poros cu oprire în Russian Bay

13.00 – 15.00 – Pauză de prânz

16.00 – 19.00 – Fabrica de Idei – exerciții de ideație (1)

19.00 – 20.30 – Cină

20.30 – 22.00 – Fabrica de Idei – sesiune informală – storytelling și advertising (1)

 

Ziua 3 – Luni 

07.30 – 09.30 – Mic dejun și discuții informale

10.00 – 14.00 – Navigație Poros – Hydra cu oprire in golful Spathi

14.00 – 15.00 – Pauză de prânz

15.00 – 19.00 – Fabrica de Idei – exerciții de ideație (2)

19.00 – 20.30 – Cină

20.30 – 23.30 – Fabrica de Idei – sesiune informală – storytelling și advertising (2)

 

Ziua 4, Marți 

07.30 – 09.30 – Mic dejun și discuții informale

10.00 – 11.00 – Navigație Hydra – golf Dokos

11:00 – 13:00 – pauza, pranz si discutii in golf Skindos in Dokos

13.00 – 15.00 – Navigatie Dokos – Spetses

15.00 – 19.00 – Fabrica de Idei – exerciții de ideație (3)

19.00 – 20.30 – Cină

20.30 – 23.30 – Seară liberă, program la alegerea participanților

 

Ziua 5, Miercuri 

07.30 – 09.30 – Mic dejun și discuții informale

10.00 – 13.00 – Navigație Spetses – Hydra

13.00 – 15.00 – Pauză de prânz

15.00 – 19.00 – Fabrica de Idei – exerciții de ideație (4)

19.00 – 20.30 – Cină

20.30 – 23.30 – Fabrica de Idei – sesiune informală – storytelling și advertising (3)

 

Ziua 6, Joi 

07.30 – 09.30 – Mic dejun și discuții informale

10.00 – 13.00 – Navigație Hydra – Poros

13.00 – 15.00 – Pauză de prânz

15.00 – 19.00 – Fabrica de Idei – exerciții de ideație (5)

19.00 – 20.30 – Cină

20.30 – 23.30 – Fabrica de Idei – sesiune informală – storytelling și advertising (4)

 

Ziua 7 – Vineri 

07.30 – 09.30 – Mic dejun și discuții informale

10.00 – 17.00 – Navigație Poros – Atena cu oprire în Eghina

13.00 – 15.00 – Pauză de prânz

15.00 – 17.00 – Bagaje și sesiune specială de curățenie barcă

17.00 – 19.00 – Fabrica de Idei – debriefing – concluziile participanților

19.00 – 20.30 – Cină

20.30 – 23.30 – Seară liberă, program la alegerea participanților

 

Ziua 8 – Sâmbătă 

07.30 – 09.00 – Mic dejun și pregătire plecare

9.00 – Plecarea de pe barcă

11.00 – Sosirea la aeroport, zbor spre București – Otopeni

Data, locul și formatul

Tabără de 7 zile (7 nopți de cazare pe catamaran, 7 zile de navigare între insulele Saronice, dublate de sesiuni de învățare formală și informală), derulată între 16 și 23 octombrie 2021 în Insulele Saronice, Grecia.

Gustările si băuturile nealcoolice sunt incluse pe barcă, dar mesele principale se iau independent la tavernele de pe insule, conform preferințelor individuale și pe cheltuiala participanților.

Traseul ales este spectaculos din punct de vedere vizual și al experienței, dar facil din punctul de vedere al navigării pentru începători, cu traversări ușoare de aproximativ 2 ore/zi. Vom adapta traseul și opririle în funcție de vreme și preferințele membrilor grupului.

Găsești aici harta traseului pe care îl vom parcurge.

Grupa: Grupa completă este formată din 12 participanți, care primesc pachetul complet de servicii: transport de la București la Atena și retur, transport de la aeroport la marină în Atena, cazare pe catamaran, cursuri de navigație și creativitate conform programului, experiențe turistice, divertisment.

Limba de comunicare: Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite și prezentate este în limba română (60%) și engleză (40%). Pentru comunicarea cu localnicii greci este suficientă limba engleză la nivel B1.

Cazarea

Cazarea se face pe catamaran, în camere duble. Există toalete cu dușuri pentru fiecare cameră. Pe velier sunt perne și pilote, tot confortul pentru un somn odihnitor.

Găsiți toate detaliile despre Plus Sail, gazdele noastre, și despre experiența fabuloasă a unei săptămâni cu velierul în insulele grecești pe pagina web și paginile de social media Plus Sail.

Cazarea se va face în grupuri de 2 persoane de același sex (sau în cupluri, când este cazul), fiecare grup primind în stăpânire câte una dintre camere și o toaletă și asumându-și responsabilitatea de a păstra curățenia și buna funcționare a echipamentului.

Ce trebuie să știi
1600
Euro
  • Early Booking – pentru rezervări confirmate până la 31 august 2021: 1600 euro de persoană, (preț întreg 2399 euro de persoană, valabil între 3 mai și 11 mai 2021).
  • Acest eveniment este conceput pentru un grup de 12 participanți. Grupa completă este formată din 12 participanți, care primesc pachetul complet de servicii: transport de la București la Atena și retur, transport de la aeroport la marină în Atena, cazare pe catamaran, cursuri de navigație și creativitate conform programului, experiențe turistice, divertisment.
  • Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite și prezentate este în limba română (60%) și engleză (40%). Pentru comunicarea cu localnicii greci este suficientă limba engleză la nivel B1.
  • Detalii suplimentare: solicitați prin e-mail la info@scoalaspor.ro.

Sala de cursuri

”Sala de cursuri” este, în principiu, în aer liber, pe barcă sau pe insule. În loc de birouri, scaune ergonomice și aer condiționat, vom folosi saltele, prosoape, pălării și ochelari de soare și aer curat cu miros de mare și scoici.

În caz de vreme nefavorabilă, pentru a ne feri de ploaie, vom avea la dispoziție spațiu acoperit pe barcă și în restaurantele din marine. Evenimentul este programat în luna iunie, când vremea în Grecia este frumoasă, liniștită și potrivit de caldă pentru o experiență completă în aer liber la mare.

Pentru mic dejun, prânz și cină vom ieși în micile porturi unde ancorăm, la restaurantele locale. Pe barcă vom avea gustări, cafea, ceai și băuturi răcoritoare, însă mesele nu sunt incluse în pachet. Bugetul zilnic pentru masă nu depășește în general 50 de euro pentru o persoană.

Cost de participare

Cost participare: Early Booking – pentru rezervări confirmate până la 31 august 2021: 1600 euro de persoană, (preț întreg 2000 euro de persoană, valabil între 1 septembrie și 16 octombrie 2021).

Plata: În momentul rezervării se va achita avans 50%, iar diferența de 50% se va achita, în tranșe ce vor fi stabilite ulterior, până la data călătoriei. Obiectivul nostru este să reușim să constituim grupul de 12 participanți până la data de 1 septembrie 2021, când trebuie achitate costurile de rezervare a catamaranului. În caz contrar, proiectul va fi anulat.

Costul include: pachetul complet de servicii: transport de la București la Atena și retur, transport de la aeroport la marină în Atena, cazare pe catamaran, cursuri de navigație și creativitate conform programului, experiențe turistice, divertisment.

Organizatorul este Dragan Performance SRL și emite factură (fără TVA). Co-organizator: Școala SPOR.

Rezervarea locului este confirmată doar după plata costului de participare. Locurile rezervate sunt transmisibile de către participanți, care își pot găsi înlocuitori în orice moment, cu sau fără ajutorul organizatorilor, înainte de începerea evenimentului. Transmiterea locului se face printr-un contract de cesiune realizat între participanți. Cedarea biletului de avion se face pe costul și responbilitatea participanților.

Completați formularul de pe pagina web a evenimentului (aici mai jos), iar organizatorii vă vor contacta în cel mai scurt timp, pentru a discuta toate detaliile.

Burse

Din cauze obiective și logistice, pentru prima ediție a acestui program nu putem acorda burse.

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR și a Plus Sail. Participanții își vor exprima acordul în acest sens, conform GDPR.

Condiții de securitate sanitară

Cursurile și toate interacțiunile se desfășoară în aer liber și, în caz de ploaie, pe terase în aer liber acoperite. În cazul unor fenomene meteo extreme, cursurile vor fi mutate într-un spațiu interior.

Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic îndelungat cu alte grupuri și persoane din afara grupului și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.

În condițiile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, la o dată ulterioară, imediat ce restricțiile sau interdicțiile vor fi ridicate sau, în cazul unor situații extraordinare, la o altă locație, corespunzătoare cerințelor legale.

Condiții legale speciale

Participarea este condiționată de condițiile legale în vigoare. În acest moment, intrarea în Grecia se face pe baza unui test Covid negativ realizat cu maxim 72 de ore înainte de intrarea în țară, dar se preconizează că intrarea va fi liberă pentru cei vaccinați.

Vom monitoriza situația si condițiile pe site-ul Ministerului de Externe al României.

Gazdele acestui program

Adrian Drăgan – skipper și Corina Drăgan – ajutor skipper

Corina și Adrian Drăgan, frații fondatori Plus Sail, amândoi născuți pe uscat, în Transilvania, au decis să înceapă în 2021 un concept nou în România, de vacanțe active pe velier.

Adi Drăgan este absolvent al școlii de navigație SetSail Nauticschool din august 2018 și cunoaște foarte bine traseul insulelor Saronice, pe care l-a parcurs de mai multe ori. Are peste 1200 de mile nautice parcurse ca skipper.

Ca background profesional, Adi este inginer mecanic, absolvent al Universității Tehnice din Cluj-Napoca specializat în lean management, cu experiență de peste 10 ani în diferite industrii, la companii precum Bosch (soluții industriale și auto), Guentner (fabricarea de aparate de aer condiționat), Grupo Antolin (interioare auto).

Corina Drăgan a absolvit Facultatea de Construcții de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca. Din primul an de facultate, prin voluntariat, a descoperit alte posibilități profesionale și nu a continuat în domeniul ingineriei civile. De peste 12 ani a ales să susțină dezvoltarea oamenilor prin programe de leadership, teambuilding, inteligență emoțională, meditație și să ofere servicii de recrutare și de marketing.

În 2018 și 2019, Corina încă nu era convinsă și a refuzat de mai multe ori să meargă și ea câte o săptămână pe velier în Grecia. Schimbarea a venit după o zi pe un velier cu prietenii la Marea Neagră. Seara Corina știa că nu s-ar plictisi o săptămână pe velier, ci din contră, i-ar plăcea foarte mult. Din acel moment erau în familie 2 pasionați de veliere. Era începutul a ceea ce acum descoperi și tu sub numele de Plus Sail.

Momentan Plus Sail oferă 3 concepte diferite de vacanțe active pe velier: Explore (vacanța în care pasiunea pentru mare și soare se îmbină cu libertatea și dorința de explorare), Learn (te bucuri de mare, soare și dezvoltare într-un context deosebit) și Work (lucrezi cu spor și în pace de la biroul ideal, pe velier sau pe mal).

Doru Șupeală – trainer

Doru Șupeală este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației. Are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog dorusupeala.ro și pregătește o nouă carte ”Employer Branding 100%”, care va apărea în septembrie 2021 la Editura Curtea Veche.

La Școala SPOR, Doru Șupeală susține programe educaționale de employer branding, leadership, marketing și comunicare, cursuri de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.

Alte informații relevante

Pregătirea pentru tabără:

Atenție: dacă știi că ai rău de mare sau o predispoziție la rău de mișcare, te rugăm să contactezi medicul de familie sau farmacistul pentru a-ți procura medicamentele necesare. Există multiple medicamente care opresc senzația de rău de mișcare.

Pentru comunicări organizatorice încă de dinainte de plecare, te vom adăuga într-un grup de WhatsApp în care vor fi și ceilalți participanți.

Împreună cu agenția de turism parteneră oferim pachetul turistic complet care include transportul București – Atena și retur, transportul de la aeroport la marină și toate celelalte servicii. Participanții pot opta pentru a-și asigura singuri transportul din România în Grecia, caz în care costul transportului București – Atena și al transferurilor vor fi scăzute din prețul taberei. Întâlnirea cu grupul se va face la Marina Alimos, cel târziu la ora 15:00 în ziua de sâmbătă, 16 octombrie.

 

Bagajul:

În timpul sezonului de sailing, în Grecia vremea este foarte plăcută, dar poate fi schimbătoare. De aceea recomandăm să îți iei cu tine și o pereche de pantaloni lungi și o jachetă, cu protecție vânt și ploaie.

Singurul obiect vestimentar restricționat atent este încălțămintea. Pe yachturi nu este permisă intrarea cu pantofi cu toc sau încălțăminte care lasă urme. Poți testa dacă încălțămintea ta este potrivita frecând talpa pantofului în cada de baie. Dacă pantoful lasă urme, lasă-l acasă. Recomandăm să ai papuci de apă, șlapi, costum de baie și haine lejere pentru a te bucura de experiență fără griji.

Pe ambarcațiune există suficient spațiu pentru a stoca în siguranță și confort valize și trollere de dimensiuni medii.

 

De exemplu, bagajul personal poate conține: haine impermeabile și de vânt; haine lungi cu protecție UV (dacă ai) – nu îți face griji, nu o să îți fie cald pe barcă pentru că bate vântul; haine comode (și lungi și scurte); adidași/papuci de înot/apă care nu lasă urme pe fibră de sticlă (papucii de înot/apă sunt foarte buni pe plajele doar cu pietre); costum de baie (unul sau mai multe); cremă de soare; pălărie; ochelari de soare; set de snorkeling, ochelari de apă, jucării de apă; saltea de apă; baterii externe; GoPro, drona, 360 photo/video (dacă ai și vrei); husă etanșă pentru telefon dacă telefonul nu are protecție apă; lanternă; dezinfectant, mășți, termometru; produse împotriva țânțari, muște, goange; orice altceva mai vrei, are dimensiuni mici și îți este necesar.

 

Bugetul personal și plățile în Grecia:

În Grecia este folosită moneda Euro. Există bancomate de la care poți retrage Euro.

Se poate plăti și cu cardul la majoritatea magazinelor și tavernelor, dar prețul este uneori mai mic pentru cash 😊 .

Prețuri orientative pentru o masă sățioasă:

  • mic dejun + cafea – circa 10 euro/persoană
  • prânz – circa 10-15 euro/persoană
  • cină – circa 15-20 euro/persoană

Prețurile la supermarket sunt la fel ca în România.

 

Întâlnirea la marină și îmbarcarea:

Ne vom întâlni în marină la ora 15 în ziua plecării (sâmbătă 16 octombrie 2021), vom lua în primire ambarcațiunea și ne vom stabili în cabine.

În ziua de sâmbătă se va face și aprovizionarea ambarcațiunii cu gustări, cafea, ceai și băuturi răcoritoare, necesare pentru câteva zile ale excursiei. Insulele pe care le vom vizita sunt foarte bine aprovizionate, astfel că este recomandat să nu facem stocuri mari de mâncare și băuturi răcoritoare. Pe grupul de WhatsApp vom coordona lista de cumpărături și activitatea de aprovizionare.

După ce facem check-in pe ambarcațiune, vom avea o scurtă ședința tehnică pentru a vă prezenta regulile de siguranță, dotările ambarcațiunii și a răspunde primelor întrebări. Apoi ne vom pregăti pentru a pleca din marină către prima destinație, insula Eghina.

 

Desfășurarea excursiei:

În timpul excursiei este important să asculți sfaturile skipperului de pe ambarcațiune. Skipperul este responsabil de siguranța participanților.

Toate ambarcațiunile sunt dotate cu veste de salvare, barcă de salvare, iar puntea este mărginită de balcon. În cazul în care este necesar, se poate adăuga la cerere, dinainte de plecare, o plasă de siguranță pentru a reduce riscul căderii peste punte.

În fiecare seară și dimineață, dar și pe durata zilei skipperul va verifica prognoza meteo și va putea decide modificarea traseului sau chiar rămânerea în marine în cazul în care vremea nu este prielnică.

În cazul în care vremea se înrăutățește neașteptat în timpul traversării, este obligatoriu să asculți recomandările skipperului, să te echipezi cu vesta de salvare și să rămâi în zonele sigure ale ambarcațiunii. Riscul de răsturnare a ambarcațiunii este foarte mic, astfel de evenimente se petrec rar și doar ca urmare a unui comportament necorespunzător de utilizare a ambarcațiunilor.

Valurile și vremea schimbătoare pot da o senzație neplăcută. Dacă știi că ai rău de mare sau o predispoziție la rău de mișcare, te rugăm să contactezi medicul de familie sau farmacistul pentru a-ți procura medicamentele necesare. Există multe medicamente care opresc senzația de rău de mișcare. Pentru reducerea senzației de rău de mișcare ajută și poziționarea pe centrul ambarcațiunii, menținerea privirii în față, la orizont și/sau simularea conducerii bărcii.

Programul de navigație este de o dificultate scăzută, cu traversări de circa 2-3 ore. Toate traversările între insule se vor desfășura pe timp de zi, iar atunci când este posibil vor fi opriri în golfuri pentru a mânca, a face snorkeling sau pentru desfășurarea evenimentelor educaționale.

Traseul insulelor Saronice ne permite opriri în golfuri spectaculoase, cu apă cristalină pe toate traversările în afară de Atena – Eghina și Eghina – Atena.

În timpul opririi în marine, skipperul va conecta ambarcațiunea la rețeaua electrică și va reumple rezervoarele de apă. Pentru a promova comportamentul ecologic, este interzisă aruncarea peste bord a oricărui deșeu, iar toate deșeurile de recipiente vor fi colectate selectiv și vor fi aruncate în spațiile special amenajate în marine.

 

Returul ambarcațiunii și părăsirea ambarcațiunii:

Este planificat că întoarcerea în marina de “casă” să se facă în ziua de vineri, 22 octombrie 2021, înainte de ora 17:00, pentru a facilita inspecția realizată de către reprezentanții proprietarului. La retur este recomandată o sesiune specială de curățenie. Participanții pot rămâne la bordul navei până în ziua de sâmbătă 23 octombrie 2021 la ora 9:00.

 

Daune:

Pentru fiecare ambarcațiune se va plăti la preluare o garanție și/sau asigurare. Aceste plăți vor fi făcute de către organizator și vor fi returnate în cazul în care ambarcațiunea este returnată fără daune.

Costul eventualelor daune va fi scăzut din suma returnată și va fi împărțit între participanți, cu excepția erorii grave a skipperului sau a toaletelor înfundate. În cazul toaletelor înfundate, utilizatorii acelor toalete vor suporta integral costul desfundării. Pentru a asigura bună funcționare a toaletelor, este interzisă aruncarea oricăror materiale în ele.

Rezervă-ți locul la Evrika! Călătorie printre insule și idei, în Marea Egee

Dacă ești interesat(ă) de acest eveniment, te rugăm să completezi acest formular.

Datele tale personale și de contact vor fi păstrate în mod securizat pe serverul intern al Școlii SPOR și utilizate exclusiv pentru a te informa despre lansarea și dezvoltarea acestui program educational.

DETALII CURSANT
DETALII FACTURARE
Școala SPOR

Celelalte evenimente programate la Școala SPOR

Cluj Napoca
2021
18
mai

Employer Branding 100% Masterclass

Masterclass pentru antreprenori, manageri și specialiști. Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator.
Doru Șupeală
Cluj Napoca
2021
19
mai

Cuvinte care conving: Creative Copywriting

Un curs de scriere creativă care prilejuiește o călătorie fascinantă și educativă în lingvistică, semiotică, psihologie, sociologie și antropologie, totul condimentat cu mult umor.
Florin Dumitrescu
Breb, MM
2021
20
-23
mai

Festivalul de Marketing de la Breb

Despre strategie, branding, creativitate, copywriting, digitalizare, automatizare, personalizare și inovație în marketing într-un eveniment unic și exclusiv, cu doar 20 de participanți. Învățăm, exersăm, dezbatem și povestim.
Andrei Cismaru
Cluj Napoca
2021
24
-25
mai

Brand Strategy Masterclass

De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising.
Mihai Bonca
Cluj Napoca
2021
26
mai

Talent Academy - Advanced level

A micro-MBA for HR professionals. Internationally - accredited Program for Human Resources & Talent Specialists, Executives, and Managers.
Andrew Taylor
Cluj Napoca
2021
27
mai

Asigurarea Calității în Proiectele Software - Workshop interactiv

Workshop pentru profesioniștii din IT: pentru cod construit solid, durabil și sănătos. Obținerea calităţii unui produs software nu se realizează numai prin testarea produsului respectiv, ci încă din fazele incipiente ale proiectului, din momentul analizei problemei și stabilirii soluției și specificațiilor.
Monica Chiș
Iași
2021
31
mai

Employer Branding 100% Masterclass

Masterclass pentru antreprenori, manageri și specialiști. Framework, strategie, principii, metode, instrumente, tendințe, KPIs și acțiuni tactice necesare definirii, implementării și managementului Brandului de Angajator.
Doru Șupeală
Iași
2021
3
-4
iunie

Brand Strategy Masterclass

De la Brand Strategy la Creative Execution – Transformă-ți brandul într-un succes de piață Masterclass de două zile pentru antreprenori, top manageri și profesioniști din Marketing și Advertising.
Mihai Bonca

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed