CLUJ NAPOCA

25 iulie 2020

09.00 – 18.00

The Office Cluj – Sala A

Iată evaluările câtorva dintre participanții la acest Masterclass din Iași, în luna ianuarie 2020

Durata, locul și formatul

Workshop interactiv și practic de o zi, Sâmbătă 25 iulie 2020, între orele 09.00 – 18.00, la Sala A de conferințe din complexul The Office, Bulevardul 21 Decembrie nr. 77.

Grupa

Minim 15 cursanți, maxim 20 de cursanți.

Limba de comunicare

Conținutul cursului și al materialelor multimedia oferite este în limba română (75%) și limba engleză (25%), participanții trebuie să cunoască limba engleză la nivel minim B1.

Cost de participare

750 de lei
(include cafea, ceai, apă, snacks).

Programul include pauze de cafea și relaxare. Pauza de prânz durează 90 de minute, masa de prânz nu este inclusă în prețul cursului.

Organizatorul este ONG și emite factură (fără TVA). Rezervarea locului este confirmată după plata integrală a taxei de participare. Taxa de participare se returnează în proporție de 50% dacă participantul anunță cu minim 5 zile calendaristice înainte de eveniment că nu ajunge la curs.

Locurile rezervate sunt transmisibile, participanții pot fi înlocuiți în orice moment, înainte de începerea cursului. Pentru grupuri de 3 sau mai multe persoane din aceeași organizație, solicitați o ofertă personalizată trimițând un e-mail la info@scoalaspor.ro.

Burse

Școala SPOR acordă două burse integrale – acces gratuit la curs, pentru studenți, profesori sau profesioniști care nu au posibilitatea de a plăti taxa de curs.

Pentru a aplica la burse: trimiteți un CV și o scurtă scrisoare de motivație la info@scoalaspor.ro până la data de 10 iulie 2020, menționând cursul, localitatea și data cursului la care solicitați bursa.

Acestea sunt testimonialele participanților la Employer Branding Masterclass de la câteva dintre edițiile anterioare:

Înregistrare foto și video

Evenimentul va fi filmat (parțial) și fotografiat, iar materialele rezultate vor fi utilizate pentru producția unor materiale de promovare, prezentare în mass media și pentru arhiva Școlii SPOR. Participanții își vor exprima acordul în scris în acest sens, conform GDPR.

Condiții de securitate sanitară

Sala de curs are o suprafață de 93 metri pătrați, ia numărul participanților la curs este de maxim 20 de persoane. Participanții vor fi așezați la distanță de minim doi metri unul de celălalt, iar speakerul la o distanță de minim 3 metri de orice participant, conform cerințelor legislației specifice stării de alertă/urgență.

Toate interacțiunile din cadrul programului vor evita contactul fizic între participanți și vor respecta distanțele și condițiile de siguranță stabilite de autorități. Toate produsele alimentare și răcoritoare oferite vor fi ambalate și consumate individual. Sala de curs are grup sanitar dedicat și două căi de acces exclusive, din holul clădirii și din exterior, participanții au acces liber spre terasa din exterior, direct din sala de curs. Participanții și organizatorii vor respecta cu strictețe toate regulile de securitate sanitară și limitare a interacțiunilor care sunt în vigoare la data evenimentului.

Parcare

Recomandăm parcarea auto exterioară a clădirii The Office (intrarea se face în stânga clădirii, alegeți bariera de la nivelul parterului, nu intrarea la subsol) – acces contra cost pentru vizitatori, cost 3 lei pe oră în zilele de lucru și 1 leu pe oră în weekend, automatele de plată sunt poziționate la toate ieșirile clădirii.

Condiții legale speciale

În condițiile în care autoritățile vor interzice sau vor restricționa desfășurarea evenimentului la data, orele și locația precizate, evenimentul va fi reprogramat cu prioritate, la o altă locație, corespunzătoare cerințelor legale sau la o dată ulterioară, imediat ce restricțiile sau interdicțiile vor fi ridicate.

Doru Șupeală

Doru Șupeală

Doru Șupeală are un Executive MBA la Hull University Business School, Licență și Master în Marketing la FSEGA – Universitatea Babeș-Bolyai și a absolvit Jurnalism și Comunicare la Universitatea Transilvania Brașov. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSEGA, cu o temă de cercetare în managementul creativității și inovației.

A fost director de marketing, comunicare sau procurement în mai multe companii locale sau multinaționale, între care Selgros, IKEA, Betfair, Onyx Beacon, Ramada Brașov sau InNuts Fund, jurnalist și manager editorial la ProTV, Radio Brașov și MixMediaGroup și consultant de comunicare al Autoliv.

A publicat o carte despre marketing digital (”Experiența Face Diferența” – Editura Libris, 2017), un articol științific despre employer branding (”Inspire to hire and win the war for talents” – Marketing from Information to Decision Journal – DeGruyter, Berlin, 2019), scrie pe propriul blog și pregătește ”Cartea despre Employer Branding”, care va apărea în 2020 la o editură de prestigiu din România.

La Școala SPOR, Doru Șupeală este Managing Partner și susține programele educaționale de branding, strategie, marketing și comunicare, cursurile de creativitate și atelierele de ideație f(i) – Fabrica de Idei.